[COLOR=black]- J[/COLOR][COLOR=black]ag vill köp några såna fiskar[/COLOR]
[COLOR=black]-[FONT=Verdana][SIZE=2] J[/SIZE][/FONT][/COLOR][COLOR=black]a, då hämtar jag påsen[/COLOR]
[COLOR=black]-[FONT=Verdana][SIZE=2] J[/SIZE][/FONT][/COLOR][COLOR=black]ag har inte så stort akvarium och fisken dog så pojken vill ha såna igen; kan man ha flera av de då?[/COLOR]
[COLOR=black]- [/COLOR][COLOR=black]Ja, de kan leva ensamma men flera går bra med[/COLOR]
[COLOR=black]- [/COLOR][COLOR=black]Jag undrar hur det är med maten då det inte går åt så mycket. Datum är ju så korta[/COLOR]
[COLOR=black]- [/COLOR][COLOR=black]Snart kommer det bäst förre datum på plastpåsar med! Jag bryr mig inte om datum mina hundar äter och det är inga problem. Håll det torrt så blir det bra.[/COLOR]
[COLOR=black]- [/COLOR][COLOR=black]Vad fint, och denna liknar Nemo[/COLOR]
[COLOR=black]Efter den sista kommentaren blev jag nyfiken, har de saltvattenfiskar i den lilla butiken? Jag trodde att de var vid platys-karet. Tja, det var inga platy, det var små guldfiskar i detta akvarium. Undrar hur litet kar har den stackars människan. Hon köpte fyra stycken plus liten ancistrus. [:(!][/COLOR]
[COLOR=black]Vad göra? Jag säger att guldfisken blir ganska stor och behöver lite mer plats. Säljaren svarar snabbt: men de lever inte så längre, därför är det inga problem i små behållare[/COLOR]
[COLOR=black]I alla fall så kom jag hem med tre små corydoras sterbai. De satt ensamma vid pumpen och verkade så ledsna. Det var inte meningen med att köpa mer fisk, jag skulle ha bara en burk mal-tabletter. Hoppas att de kommer att trivas i mitt akvarium. :p[/COLOR]