Hejsan!
Hur var det där med salt utan jod? Ska man hälla i det i akvariet så mår fiskarna bättre eller? Isåfall hur stor mängd. Har ett 54-kar ska ha saltet.
Undrar också varför det ska vara salt utan jod??
Ursprungligen skickat av black_molly
Hejsan!Hur var det där med salt utan jod? Ska man hälla i det i akvariet så mår fiskarna bättre eller? Isåfall hur stor mängd. Har ett 54-kar ska ha saltet.
Undrar också varför det ska vara salt utan jod??
Fast varför ska man ha salt i sötvattens-kar?
Mår fiskarna bättre om man har i salt?
Växer det bättre?
Ursprungligen skickat av erikthur
Detta ständigt hoppande börjar bli aningen irriterande.
Sedan alla dessa extra inlägg utan större substans gång på gång i tråden.
Tidigare sa man att man skulle hålla sin tunga tills man hade något viktigt att säga - det kan kanske gälla för tangentbordet med...
Har du verkligen sökt genom forumet ordentligt innan du startade den här tråden - det finns en hel del matnyttiga inlägg i detta ämne som publicerats tidigare...
Vad menar du med "hoppande"?
Ursprungligen skickat av dgqlofTack för förslaget! Det hade jag ingen aning om att man kunde göra. Trodde den gällde sin egen signatur huruvida den skulle visas eller inte.
Om ni är trötta på hoppandet kan ni stänga av alla signaturer, det har jag gjort för länge sedan (kryssrutan visa signatur i inlägg under profilen).
Ursprungligen skickat av dgqlof
Om ni är trötta på hoppandet kan ni stänga av alla signaturer, det har jag gjort för länge sedan (kryssrutan visa signatur i inlägg under profilen).
Vad tycks om den nya signaturen? Är den bättre?
Ursprungligen skickat av black_mollyTack den var mycket bättre!
Vad tycks om den nya signaturen? Är den bättre?