Saknas "klistra in" i rutan där man skriver.

#1 - 31 januari 2006 22:06
HUr ska jag göra...

Jag ville klistra in vad jag fick svaret från jordbruksverket om växter som man kan beställa direkt hem utan problem, även vissa ...etc...
#2 - 31 januari 2006 22:14
*Klipper och klistrar*

"Jag ville klistra in vad jag fick svaret från jordbruksverket om växter som man kan beställa direkt hem utan problem, även vissa ...etc..."

Det går alldeles utmärkt! Använde du ctrl+v eller högerklicka och klistra in när du provade?
#3 - 31 januari 2006 22:17
TACK!!
ska prova med ctrl+v... visste inte [xx(] men jag provade bara högerklicka... det finns inte...
[quote=heljis]*Klipper och klistrar*

"Jag ville klistra in vad jag fick svaret från jordbruksverket om växter som man kan beställa direkt hem utan problem, även vissa ...etc..."

Det går alldeles utmärkt! Använde du ctrl+v eller högerklicka och klistra in när du provade?[/quote]
#4 - 31 januari 2006 22:53
"TACK!!
ska prova med ctrl+v... visste inte men jag provade bara högerklicka... det finns inte... "

Konstigt! för mig fungerar det utmärkt att högerklicka också. Vad använder du för webläsare?
#5 - 1 februari 2006 01:05
Ja tycker att det e konstigt....jag använder firefox. misstänker att det saknas nåt utbyggt program i.

Ctrl+v funkar bra. tack!!

[quote=heljis]"TACK!!
ska prova med ctrl+v... visste inte men jag provade bara högerklicka... det finns inte... "

Konstigt! för mig fungerar det utmärkt att högerklicka också. Vad använder du för webläsare?[/quote]
#6 - 1 februari 2006 17:40
[quote=Andde]Ja tycker att det e konstigt....jag använder firefox. misstänker att det saknas nåt utbyggt program i.

Ctrl+v funkar bra. tack!![/quote]
likn för mig ,jag kör firefox
mvh janne

Annons