saknar listan med senaste ämnen

#1 - 19 januari 2005 14:38
Jag gillade listan i hörnet med de senaste inläggen i forumet. Jag saknar den här. Det känns inte alls likadant att leta efter de senaste inläggen under en knapp.
Jag blir i alla fall mindre aktiv på forumet pga att den inte finns. Det var kul att kika in då och då och se om där fanns något man ville delta i...liksom;-(
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 19 januari 2005 15:16
[QUOTE=Gardener]Jag gillade listan i hörnet med de senaste inläggen i forumet. Jag saknar den här. Det känns inte alls likadant att leta efter de senaste inläggen under en knapp.
Jag blir i alla fall mindre aktiv på forumet pga att den inte finns. Det var kul att kika in då och då och se om där fanns något man ville delta i...liksom;-([/QUOTE]

När riktiga nya Zoopet kör igång så kommer det att finnas en rullgardinsmeny på första sidan varifrån man direkt kan klicka sig in på

[color=black][font='Times New Roman']Forumet - huvudsida[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Inlägg sedan förra besöket[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste timmen[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 2 timmarna[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 4 timmarna[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 8 timmarna[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 12 timmarna[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste dygnet[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 2 dygnen[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 3 dygnen[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste veckan[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 2 veckorna[/font][/color]

[color=black][font='Times New Roman']Senaste 4 veckorna[/font][/color]
#3 - 19 januari 2005 16:41
Detta kanske inte riktigt hör hemma här men jag provar,

Inlägg sedan förra besöket, är det relaterat till just den datorn (typ Cookies) eller är det något info som lagras på servern?

Jag undrar för att man sitter både hemma och på jobb och kollar, så det är bra att veta om inlägg sedan förra besöket alltid fungerar eller det är "dator" knutet.

/Niklas
#4 - 19 januari 2005 20:26
"Inlägg sen sist" är för mig sedan förra gången när jag var inloggad. Precis som det fungerade på det gamla forumet..

Annons