ansjo skrev:Den får jag spana in när jag kommer hem:)!
ansjo skrev:Det finns en man i min sfär som är en jävel på att förklara saker och ting, men tyvärr är det en hel del som inte lyssnar på dessa kloka ord. Mats berättade om hur han ser på tetrors stimmande och varför de inte gör det efter ett tag. Detta är något som etsat sig fast i min skalle då han verkligen satte fingret på "problemet", trots att förklaringen blev idiotförklarad av vissa.
Mats, inte för att det har riktigt med tråden att göra, men kan du inte skriva ner det jag pratar om, ifall du orkar;)?
Mats Bryzell skrev:Puuooh..! Jag kan kolla om jag hittar tråden/trådarna, så kan jag isåfall länka.
:)
ansjo skrev:Jag tror tråden finns på "andra sidan" så kopiera texten där kanske;)?
ansjo skrev:Nä, det är nog bättre vi tar det senare, och i rätt kategori;).
PiaJo skrev:Åh, jag som väntade mig nåt lika storslaget som filmen ;):) Du vet att jag gillar dina texter och förklaringar, hur man skall tänka i vissa situationen osv. osv.. :)
ansjo skrev:Ja, jag tror det iaf. Jag trodde inte han skulle lägga ut den på yuotube... Men det gjorde han rätt i, så fler får se den:).