Ros Ris Ros

#1 - 28 februari 2004 11:15
[:-57] Tänk vad en internetsida kan göra för en. Innehåller massor av människor som vet mer eller mindre. =)

[:-58] Förbättranden kan ske på annonserings sidorna. Det är lite rörigt tycker jag.. det borde öppnas på ny sida med bara annonser och inte en massa förtext, som jag tror bara är nyttigt på första-gångs användare.. När man sedan trycker sig vidare till att man bara vill ha upp ex "köpes" så kommer samma sida upp och man måste bläddra sig ner för att hitta annonserna. Alltså, ny sida för bara annonser. ?!?

[:-94] Det är en helt otroligt bar sida, jag har liksom inget att tillägga, har fått så många bra svar och idéer att en bok inte går att jämföra med internets zoopet.com.

#2 - 28 februari 2004 11:17
Vi ska gå igenom denna funktionen. Zoopet har inte byggts om mycket under senaste året. Det är i princip bara information som har fyllts på. Jag har redan ett uppdrag från Kjell att titta över annonseringen.
#3 - 28 februari 2004 11:33
Schysst!
#4 - 28 februari 2004 12:06
borde vara bra om man hade en funktion där man kan ladda upp bilder på varan som man ska sälja..
#5 - 28 februari 2004 15:15
Håller med.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 28 februari 2004 15:17
Att vi inte har den funktionen har med upphovsrättsliga skäl att göra - vi har inte möjlighet eller lust (tar mycket tid) att kolla alla foton som kommer in.
#7 - 28 februari 2004 21:37
Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman

Att vi inte har den funktionen har med upphovsrättsliga skäl att göra - vi har inte möjlighet eller lust (tar mycket tid) att kolla alla foton som kommer in.

Tillsätt personer som har ert förtroende att göra detta ;)
Kanske om ni lade ut vissa uppgifter (som att vara moderators på forumet?) på en del som ni har förtroende för så skulle ni kanske ha lite mer tid att utveckla zoopet.com eller pilla i era akvarier? :)

Mvh Fredrik
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 28 februari 2004 21:48
Tillsätt personer som har ert förtroende att göra detta

Det är alltid vi som har det juridiska ansvaret för sidan, det kan aldrig överlåtas.
#9 - 28 februari 2004 22:46
Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman

[quote]Tillsätt personer som har ert förtroende att göra detta

Det är alltid vi som har det juridiska ansvaret för sidan, det kan aldrig överlåtas.
[/quote]

Och hur kommer det sig att större delen av alla andra liknande sidor har dessa funktioner? Tag nästan vilken större portal som helst och kolla hur många av dem som har 1 person som sitter och gör 100% av jobbet? ;)

Och vad kan konsekvenserna bli ifall någon missar kontrollen och lägger upp en upphovsrättsskyddad bild?
Då kontaktar kanske den personen er och säger "tag ned bilden" och ni säger "okej, lugna pix".. och sen är allt ok igen? ;)

Mvh Fredrik

Annons