Rödzebra som inte kan hålla balansen!?

#1 - 8 november 2003 20:55
En av mina Rödzebror har börja fåt svårt att hålla balansen. Hon kan simma normalt. Men ibland när hon står still börjar hon luta .Hon äter och ser annars helt frisk ut. Vad ska jag göra?
#2 - 8 november 2003 22:55
Hm...
Har du kollat på zoopets sida om sjukdomar? Där borde den finnas med under balansrubbningar. Kanske fel på simblåsan. Vet i alla fall ingen medicin som botar det. Isolera fisken tills den visar andra symptom och berättadet här... Är ingen expert på sjukdomar men, har haft malawisar ett bra tag.

(hade också en lejonhuvudsciklid tillsammans med malawisar. Vilka malawisar har du?)

Mvh Malawi´n
#3 - 8 november 2003 22:58
Ser att vi har samma ancistrusar. Är det klokt att ha så många olika malawisar i ett och samma kar? Blir det inte lite för blandat tycker du?
#4 - 9 november 2003 01:24
24000 liter verkar extremt lite för Homo sapiens. De måste ju hållas i minst 200 cm höjd. Det blir altså 12 m2 area, vilket verkar lite lite. Sorry för OT :)
#5 - 9 november 2003 02:02
Durin: vart får du det ifrån? Altså vem har sagt nått om 24kl för vår förfader? Ja förfader för vi heter Homo sapiens sapiens (människan som vet att hon vet). Förlåt det blev väldigt OT men kännde mig tvungen att klyva lite hårtoppar när jag ändå höll på. [:)]

Annons