Riktiga skitfilmer

#1 - 3 februari 2007 20:54
Såg ikväll Snakes on a plane jag tycker den var riktigt usel. Min man o barn gillade den. Vad tycker ni är riktigt usla filmer? Den här filmen handlar om giftiga ormar på ett plan människor som klantar sig hur kul är det?
#2 - 3 februari 2007 21:03
Men den var väl bättre än Tystnaden;)?
#3 - 3 februari 2007 21:07
Tystnaden min favvofilm;)
#4 - 3 februari 2007 21:15
Då förstår jag varför du inte gillade Snakes on a plane:p !
#5 - 3 februari 2007 21:19
Jag älskar komedier välgjorda skräckfilmer och framförallt actionfilmer men s on a plane var en kalkon. Tystnaden har jag bara sett halva det räckte var bara ironisk:)
#6 - 3 februari 2007 21:23
Jo, det förstod jag nog;)
Då kanske du ska se filmen på tv4 sedan, med Mel gibson? Den är sevärd tyckte jag iaf då den kom på bio.
#7 - 3 februari 2007 21:30
En riktig skitfilm enligt mig är the ring!!!
#8 - 3 februari 2007 21:52
Med risk för att få på pälsen så tycker jag att Tarantinos filmer är extremt värdelösa, jag fattar INTE tjusningen med dem! :p
#9 - 3 februari 2007 21:57
Jag tycker filmer som sena bond, Mission impossible mm är förutsägbara och tråkiga.
#10 - 3 februari 2007 22:18
Så som i himmelen och Grabben i graven bredvid tyckte jag var förskräckliga.

Jag delar uppenbarligen inte uppfattningen med resten av Sveriges befolkning...
#11 - 3 februari 2007 22:56
Miami Vice...

... jag fattar inte varför de skulle koppla den till den gamla serien :confused: De hade missat allt... den härliga musiken... den softa feelingen... de schyssta bilarna som gled fram som smör... den schyssta miljön som gjorde att man ville flytta till Miami... :p :)

Den här nya filmen var som vilken actionrulle som helst [:(!] besvikelse...
#12 - 3 februari 2007 23:33
Hahahaha... Filmhat. OK, mina värsta hat-filmer genom tiderna, i ingen särskild ordning:

* Snakes on a plane. (Jag gillar skräck-komedier - Evil Dead t.ex. - men detta bara suger)
* The Hulk (mest störande dataanimeringarna nånsin)
* Spiderman (d:o)
* Van Helsing (OK, jag ljög, *denna* har sämst dataanimeringar nånsin)
* League of Extraordinary Gentlemen
* XXX (Vin Diesel är verkligen uber-bajs-hård i denna skitfilm)
* The Patriot (otroligt löjlig Steven Seagal-rulle från -89)
* Aliens 3 och, ännu värre, 4. (och jag älskade 1'an och 2'an)
* Varenda svensk komedi som nånsin gjorts (svenskar kan uppenbarligen inte göra komedier)
* Dick Tracy (konceptfilms-skräp)
#13 - 3 februari 2007 23:49
Van Helsing????

Nej, nej, den var skitkul... skräckbond... parodi på bond... vi tokskrattade hela familjen... munken skickade med honom vitlök när han skulle jaga vampyrer som värsta hemliga vapnet... alla gamla skräckfigurer dök upp... :p är det bara jag som har tråkig humor eller???
#14 - 4 februari 2007 00:30
Alien Resurrection... Den funkar fram till slutet när aliendrottningen föder fram ett... eh... missfoster. För att de råkade blanda Ellen Ripley's och aliendrottningens gener vid kloningen. Som förresten också är något krystad. Början och slutet är med andra ord inget vidare, i mitten fungerar den. Men jag är så´n att slutet kan förstöra en i övrigt bra film, eller hjälpa upp en medioker film till godkänt.

Dessutom så dog hon i trean, förmodligen för att hon skulle slippa göra fler. Men så svårövertalad var hon visst inte ungefär 20 år senare ;)

Alien, Aliens och Alien 3 är annars mycket bra filmer, som är välgjorda, välspelade, och varelserna är faktiskt trovärdiga. Men mest är nog filmerna en känga åt giriga byråkrater.
#15 - 4 februari 2007 00:37
Nitra98 skrev:
Med risk för att få på pälsen så tycker jag att Tarantinos filmer är extremt värdelösa, jag fattar INTE tjusningen med dem! :p

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Instämmer FULLSTÄNDIGT!! Vad skönt att det finns fler än mig!:D Tittade på snakes on a plane häromveckan och jag instämmer milhue, värre kalkonfilm får man leta efter!! Den var bara för mycket!! Inte desto mindre så var det dagen/kvällen före vi var i Kolmården med zoopet så när ormarna skulle plockas ut och gullas med så ryggade jag tillbaka. Å alla ormarna verkade väldigt skräckinjagande. Och detta på grund av den värsta sketfilm jag nånsin sett!![/COLOR][/FONT]
#16 - 4 februari 2007 01:09
Tre riktiga skit filmer:D
Varnar andra att slösa sin tid med Living Death det sämsta inom thriller/skräck som jag någonsin har sett, titta på snigelrally är mer givande.
Och ännu en skit film lär väl vara House of the dead förstör ett kultspel (sega) med en riktigt botten napp till "skräckfilm".
Och inte tala om Life aquatic, snacka om att kasta bort pengar på dyra skådespelare så att animeringar blev extra dåliga. Stackars sate som kom på den filmen.
Kände mej extra negativ idag:D
#17 - 4 februari 2007 01:26
Jo, just det... Deep Blue Sea! Ingen kalkon kanske, men... Njaa... Om man ska mata de supersmarta hajarna med en tigerhaj, så se åtminstone till att den ser ut som en tigerhaj, och inte en vithaj med ränder :rolleyes:

Och det var dessutom ett rätt fånigt tilltag, bara för att visa hur otäcka de var. Alla "vet" ju hur hemsk en vanlig haj är :p Så hur hemska måste inte de supersmarta hajarna vara, som slaktar en vanlig haj på några sekunder. Istället för att mata dem med nå´t mer vettigt, och för människorna mer lättfångat.

Och varför ska den stackars papegojan dö, va? Va?! Jag bara frågar [:-28]
#18 - 4 februari 2007 11:38
Såg inte filmen om ormarna på planet. Men var väl som vanligt riktiga mördarormar som mjölksnokar, kungsboa och den livsfarliga strumpebandssnoken osv osv förmodar jag?
Att The Ring är fruktansvärt dålig är bara instämma i.
#19 - 4 februari 2007 11:40
Finns bara en film och det är The babysitter!!!

(och Erin brokovich, under vilken jag somnade i biosalongen, guuud vad tråkig!)
#20 - 4 februari 2007 11:50
Sämsta filmerna i världshistorien måste vara Star Wars filmerna!
Jag har provat flera gånger, men jag klarar bara inte av att titta på dem!
#21 - 4 februari 2007 11:50
En bra film är The exorcism of emily rose.. efter jag åg den tyckte jag att "vanliga" skräckfilmer bara är tråkiga :p
#22 - 4 februari 2007 11:51
gladys skrev:
Sämsta filmerna i världshistorien måste vara Star Wars filmerna!

Jag har provat flera gånger, men jag klarar bara inte av att titta på dem!
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Du måste ha missat Snakes on a plane?:p[/COLOR][/FONT]
#23 - 4 februari 2007 11:53
Det stämmer bra. :D
Jag kommer nog inte att se den heller.. Har blivit ngt avskräckt i den här tråden. :p
#24 - 4 februari 2007 11:56
Alla Dolf Lundgren filmer dem värsta genom tiderna förutom Rockey men där hade han inte huvudrollen så faktum kvarstår totalt pisamma allså
#25 - 4 februari 2007 11:56
Kanonfilm: From dusk till dawn. Gäller endast första. Har kommit uppföljare som är skrämmande useltdåliga
#26 - 4 februari 2007 12:03
Dom överlägset bästa skräckfilmerna genom tiderna är iallafall.
SAW I, SAW II, SAW III och The Texas Chainsaw Massacre.
#27 - 4 februari 2007 12:04
IaMtHeJoKe skrev:
En bra film är The exorcism of emily rose.. efter jag åg den tyckte jag att "vanliga" skräckfilmer bara är tråkiga :p

Den där äger!!!!

Stephen King's Rose Red är också en riktigt riktigt bra film:D

Jag tycker inte heller om star wars, bondfilmerna, sällskapsresan, the grudge, children of the corn, "kråkfilmen" mfl:p
#28 - 4 februari 2007 12:31
Tidigare var jag såld på Star Trekfilmerna, men med de nya skådespelarna och händelserna har det inte samma dragning längre. Annars var jag med på Enterprise och lånade då och de en skyttel ut i det svarta....
#29 - 4 februari 2007 14:28
Star Warsfilmerna är i sig inga usla filmer, utan väldigt välgjorda, särskilt med tanke när de gjordes (de gamla alltså). Där är det nog snarare en fråga om smak, än att de skulle vara dåliga B-filmer.

Jag gillar de första Star Trekfilmerna, som vanligt har det gjorts alldeles för många, de vet inte när de ska sluta. Men jag tycker det verkar som att de senaste är bättre än de i mitten, fyran är ju t.ex lite fånig, när en utomjordisk sond håller på att ånga upp jordens hav, för att den inte får svar när den låter som en knölval (för den är utrotad då). Varför skulle en utomjordisk sond leta efter knölvalar? Och varför förstör den våra hav när den inte får svar? Och se´n så måste ju Kirk, Spock, McCoy och gänget åka tillbaka i tiden i ett Klingonskepp för att hämta två knölvalar så att sonden lämnar oss ifred och åker hem. Undrar om Shatner läste manuset innan han gick med på det. Men förmodligen är det väl nå´n skruvad pik åt de som förstör miljön och utrotar djur, och att det till slut kommer att sluta i katastrof, kanske dock inte i form av en utomjordisk sond, men i alla fall.

Men två filmer som verkligen är usla, är Jaws 3 och 4! Usch, om Steven Spielberg var död skulle han vända sig i sin grav. Trean är otroligt dåligt gjord rent tekniskt, hajen ser ut som en lerklump med fenor, och fyran har en otroligt fånig story, där hajen ska hämnas sina döda kompisar, och förföljer familjen Brody till vatten som är för varma för den, vilket de i och för sig har sinnesnärvaro nog att påpeka i filmen. Se´n använder de samma slutscen som i ettan, där hajen exploderar för att den har en syrgastub i munnen, som polischef Brody skjuter sönder. I fyran kör de in båtens ramm i hajen... Och vad händer, jo, den exploderar :rolleyes: Scenen där den döda hajen sjunker är samma som i ettan har jag för mig, jag tror man till och med ser repet till en av bojarna, som hajen i ettan släpade efter sig. Att Spielberg lät dem göra dem. Tvåan däremot är ok, för den har ingen krystad story, är rätt välgjord rent tekniskt, och polischef Brody är med, så man känner igen sig lite.

Jag älskar Disney's och Pixar's filmer. Alien (de 3 första), Lord of the Rings, Indiana Jones, Jurassic Park, och Matrix är andra filmer jag gillar.
#30 - 4 februari 2007 14:35
Finns så sjukt mycke kassa skräckrullar så man skulle kunna räkna upp större delen av dem som sjukt dåliga.

Ska man skippa det självklara så håller jag med några av ovanstående talare om exempelvis Tarantinorullarna. Förutom From dusk 'til down så har jag inget till övers för dom där filmerna.
Samma gäller samtliga Steven Segal rullar som har gjorts och kommer göras.
#31 - 4 februari 2007 14:41
"Air force one" är den i särklass uslaste filmen! till och med jänkarna måste rodna av den pinsamma nivån av patriotism i denna film.

Mvh Jari
#32 - 4 februari 2007 15:08
Azeah skrev:
Dom överlägset bästa skräckfilmerna genom tiderna är iallafall.

SAW I, SAW II, SAW III och The Texas Chainsaw Massacre.

jag kan bara hålla med :) , fast sawIII har jag inte sett ännu :( .
Jag såg sawII på bio med min sambo(den jäkeln) höll på att somna :confused:
#33 - 4 februari 2007 15:26
rödtoppen skrev:
jag kan bara hålla med :) , fast sawIII har jag inte sett ännu :( .

Jag såg sawII på bio med min sambo(den jäkeln) höll på att somna :confused:

Du kommer inte att bli besviken på 3:an. Det är ovanligt att uppföljare är lika bra som första men i detta fall är alla filmerna SUPERBRA!!!

VAA!!? Höll på att somna? Ge en knäpp på nosen!:)
#34 - 4 februari 2007 15:45
james bond är nog nästan dom sämsta filmerna som finns.

den bästa filmen jag har sett är The boondock saints. finns nog ingen som är i närheten av den.
#35 - 4 februari 2007 17:59
Alla svenska filmer stinker!
#36 - 4 februari 2007 18:20
james bond är nog nästan dom sämsta filmerna som finns.

den bästa filmen jag har sett är The boondock saints. finns nog ingen som är i närheten av den.
Nästan jag börjar gråta när du säger sånt här[:-122] [:-122]
#37 - 4 februari 2007 20:07
The Village. Vilket skräp. Var på bio och såg den, vi satt och väntade på att filmen skulle börja och sedan var den slut. Faktiskt den sämsta film jag någonsin har sett, och jag har sett en hel hoper av dåliga filmer, jag lovar.
MVH/kkk
#38 - 4 februari 2007 20:14
Kul med olika smaker Azur gillade inte XXX med Vin Diesel som är en av mina favoritfilmer
#39 - 4 februari 2007 20:15
Skräckfilmer överlag...

... såg någon nyligen, Fair hair child... usel... en sån som man sitter smått chockad och undrar när meningen med filmen ska komma och sen kommer ingen eller en riktigt töntig avslutning...[xx(]

En ganska gammal skräckis, the thirteen gost... den var riktigt bra... konstigt att den inte slog igenom mer...;)
#40 - 4 februari 2007 21:09
Hmmm.. låt se nu. Jag är en sådan person som somnar innom 10min om det inte händer något i filmen. :D

Dessa filmer har jag inte tagit mig igenom (än eller halvt som halvt)
[COLOR="Red"]King Kong[/COLOR] (otroligt seg och lååååångdragen film)
[COLOR="Red"]Starwars[/COLOR] (har sett dem alla, dock inte sammanhängande och har säkerligen missat hälften av filmerna)
[COLOR="Red"]Steaven Segals[/COLOR] filmer (så otroligt B-iga och dessutom vet man alltid vad som sker. För karlarna är det ju positivt eftersom filmern utspelar sig typ 3/4 på en porrklubb med strippor ;) )
[COLOR="Red"]The Hulk[/COLOR] (ehhh... vadå dataanimerat?)
[COLOR="Red"]Rocky filmerna[/COLOR] (De är så ut tjatade på tv och min make absolut MÅSTE se dem... Likaså här man vet ju hur det slutar ;) )

De svenska filmerna har jag inte heller så mycket att komma med heller. De är så dåliga så man undrar vad som försigår i huvudet på regisörerna!! Alla är liknande i innehållet. Men en som jag tycker är lite komisk är "Tomten är far till alla barnen". :D

Det finns massor av filmer jag tycker är så dåliga, men det skulle nog ta mig en evighet att skriva ner så ni skulle inte orka läsa det ens ;)

//Camilla
#41 - 5 februari 2007 14:54
Min favorit film är lungt Tjenare Kungen och den ja tycker är skitkass är..hmm va heter den filmen med Britney Spears?
#42 - 5 februari 2007 17:42
Konstigt att ingen har nämnt DOOM men den har nog dom flesta förträngt,
men jag måste som andreassofus slå ett slag för Boondock Saints! Väntar spänt på tvåan (på något sjukt sätt så ska tydligen rocko vara med i den) :confused:
#43 - 5 februari 2007 17:43
jag tycker ronny och ragge är den bästa filmen/serien som FINNS !!

ni kan väll tänka er hur det är för oss invandrare som kom till sverige under den tiden.

vi skaffa oss en Tv och det första vi fick smaka på av vad som är "svenskt" var ronny och ragge :D morsan och farsan blev ju panikslagna och tänkte "vad är det för land vi flyttat till, är det såhär svenskarna är" :D

ronny och ragge i heart you !!
#44 - 5 februari 2007 18:11
Anakonda!! Världens mest okorekta film tror jag, vår NO lärare sa att vi skulle spela över den med de mer intressanta finska nyheterna om vi hade den hemma ^^
Annars är ju Lejonkungen 2, Simbas skatt usel! Dåligt tecknad och tråkig story. (Ettan regerar och trean är helt okey dock).
Boondocks saints är skitbra enligt mig med :)
#45 - 5 februari 2007 22:44
jasså kommer det ut en 2a :S när då ?
#46 - 6 februari 2007 08:24
Amaro skrev:
jasså kommer det ut en 2a :S när då ?

Har tydligen varit lite strul med det,, kolla film snutten här: http://www.boondocksaints.com/
#47 - 6 februari 2007 16:30
Dåliga: Alla filmer där, lättklädda såklart, snygga tjejer springer för livet medans mördaren går men ändå ligger alldeles bakom.
#48 - 6 februari 2007 16:38
eriahl skrev:
Dåliga: Alla filmer där, lättklädda såklart, snygga tjejer springer för livet medans mördaren går men ändå ligger alldeles bakom.

hehe, jag kan inte låta bli att gilla dem ändå, jag menar: jason rules...han dör aldrig :D :D
Freddy vs Jason var ok..ingen höjdare men helt ok (jag har tom Jasons autograf...så nördig är jag) :D
#49 - 6 februari 2007 16:39
HAAHA The house of wax är asbra ja fttar inte varför men ja älskar den filmen kanske för att Paris hilton är med:D HAAHHA nämen hon förstör faktist filmen det ända hon gör är att va blond och typ springer runt i underkläder och så får hon nåt igenom huvudet och dör:D
#50 - 6 februari 2007 16:41
alla ben stiller filmer är bra.
sen älskar jag alla beckfilmer och andra svenska deckare
#51 - 6 februari 2007 17:05
morrhoppa skrev:
Anakonda!! Världens mest okorekta film tror jag, vår NO lärare sa att vi skulle spela över den med de mer intressanta finska nyheterna om vi hade den hemma ^^

bara för en film är okerrekt behöver den ju inte vara dålig.... då är ju armageddon pissdålig! man in black helt kass, antz myror pratar inte människospråk etc...

jag gillade anakondas, både ettan och tvåan,gillar när stoora djur förföljer människor... :)
#52 - 6 februari 2007 17:08
samma här smurfmats,, stora djur e roligt o se på :) juressic park e väldigt bra.. i alla fall ettan och tvåan.
#53 - 6 februari 2007 18:32
[quote=smurfmats]bara för en film är okerrekt behöver den ju inte vara dålig.... då är ju armageddon pissdålig! man in black helt kass, antz myror pratar inte människospråk etc...

jag gillade anakondas, både ettan och tvåan,gillar när stoora djur förföljer människor...[/quote]

Antar Mats att du gillar hotet från underjorden filmerna. :) :D

Kom på ett par till kalkon rullar typ Critters, Vilka Svin, Brain Death, Bad Taste. Men dom två sista är lite av kult. Men dåliga är dom.

Såg en bra film nyligen tror den hette typ Fly boy(s) riktigt bra faktiskt och se värd.

//Mattias
Bilagor:
#54 - 6 februari 2007 18:35
hehe, allt där människor jagas av stora djur... hajen filmerna, lake placid tror jag en film heter om en stooor krokodil..=)
Guest
#55 - 6 februari 2007 20:13
smurfmats skrev:

jag gillade anakondas, både ettan och tvåan,gillar när stoora djur förföljer människor... :)

samma här fast jag gillade inte ettan så värst.

men håll er borta från megalodon det är nog världens sämsta animerade film, nästan i klass med hajen 3 när hajen åker igenom akvarieglaset:D
#56 - 6 februari 2007 21:18
Lutt skrev:

men håll er borta från megalodon det är nog världens sämsta animerade film, nästan i klass med hajen 3 när hajen åker igenom akvarieglaset:D

hahaha! en klassiker, så du tycker inte det är snyggt gjort? jag vågar nog påstå att det är lika snyggt som när pippi långstrump springer ikapp med bilen! ;)
#57 - 6 februari 2007 23:16
För alla älskare av kass film börjar en godbit på Kanal 5 klockan 01.10 i natt:
Den svensk actionrullen "Farligt förflutet" från 2001.
Redan titeln antyder att inte Ingmar Bergman är inblandad...
I en av huvudrollerna finns alltid pålitliga Regina Lund.
#58 - 7 februari 2007 10:40
Marcus.N skrev:
Min favorit film är lungt Tjenare Kungen och den ja tycker är skitkass är..hmm va heter den filmen med Britney Spears?

Den heter väl likadant som den där låten hon gör i filmen..:p

Jag läste/hörde någonstans att den påminner om en myyycket lång reklamfilm för tamponger.
#59 - 7 februari 2007 10:43
crossroads heter väl brittans film?
#60 - 7 februari 2007 10:50
rödtoppen skrev:
(jag har tom Jasons autograf...så nördig är jag) :D

Har Sune Holms. Allafall förnamnet. Smäller klart högre
#61 - 22 mars 2007 23:21
Jag hade ett presentkort på SF:s biografer som skulle "gå ut" rätt snart så jag gick och såg [FONT="Arial Black"]Ghost Rider[/FONT] , vilken skitfilm det var [xx(] .
Känn er varnade, slösa inte ens era pengar på att hyra skiten.....
#62 - 23 mars 2007 15:17
Hmmzz...

Dåliga filmer. Den listan kan göras lång.

Har runt 1400 dvd:er hemma. Och hälften av den är sevärda. 10% bra. Någon % mästerliga, såsom starwars (de gamla), dark city, alien 1-2, rambo 1, king kong (1936?), american beuty. The godfather. Bullit. One flew over the coockoos nest. The usual suspects. Psycho (orginalet). The shining (orginalet). Citizen kane. Seven. Leon. TGN. Delivrance Samt en massa kvalitets-anime :P

Sedan de kassa då :P

Killerclowns from outer space.
Giggli.
checking out. (Gaaaaaaaah...)
Not another teen movie
The hills have eyes (nog med amerikansk inavel nu...)
King Kong (den nya)
jackie chan - georgeus. (suck... varför gjorde han denna??? stavade nog namnet fel men...)
de flesta svenska filmerna. Varför ska vi i sverige envisas med att försöka göra film? Bättre att vi gör vad vi kan göra. Typ tillverka papper, hålla på med IT, bryta malm...
The cave.
doom
The hulk
Battlefield Earth. (Varför varför varför är du med i den filmen Mr Travolta)

Hmm. Ja. Det var ett par :P Listan är lång..!
#63 - 23 mars 2007 15:18
smurfmats skrev:
crossroads heter väl brittans film?

stämmer bra :)
#64 - 23 mars 2007 15:42
ja det finns många usla filmer!

Är faktiskt förvånad över att ingen har nämnt Open water filmerna.. Dom är såå dåliga!!!

Sen har vi några riktiga bottennapp med brad pitt, möt joe black är så seg! alldeles för lång och dålig!!

Sen den nya, där han är turist i mellanöstern (?) och nån fåraherde skjuter hans fru.. kommer inte på vad den heter. har det någonsin gjorts en sämre film???
Brukar gilla brad men inte dessa filmer!

/Hans
#65 - 23 mars 2007 19:26
battalionP skrev:

/Hans

Snatch var inte heller så bra.
#66 - 23 mars 2007 21:03
battalionP skrev:

/Hans

En vampyrs bekännelse & Thelma och louise är det enda Brad Pitt har gjort som är bra... jag hade inte sörjt om han hade pensionerat sig.
#67 - 24 mars 2007 09:30
gladys skrev:
Snatch var inte heller så bra.

har inte sett den men har hört att den ska vara riktigt bra;)
ska faktiskt ta ock se den nu i dagarna:)

/Hans
#68 - 24 mars 2007 09:32
rödtoppen skrev:
En vampyrs bekännelse & Thelma och louise är det enda Brad Pitt har gjort som är bra... jag hade inte sörjt om han hade pensionerat sig.

Tycker troja är ganska bra. Likaså mr och mrs smith:)
Men det är egentligen dom enda filmer jag har sett med han så har inte så mycket annat att referera till:)

Sen måste jag säga att hostel är nästan lika bra/ÄCKLIG som sawfilmerna.

/Hans
#69 - 24 mars 2007 13:55
battalionP skrev:
Tycker troja är ganska bra. Likaså mr och mrs smith:)

Men det är egentligen dom enda filmer jag har sett med han så har inte så mycket annat att referera till:)

/Hans

"Höstlegender", "Seven" och "Där floden flyter fram" är riktigt bra tycker jag! Men det kan ju delvis bero på att han är snygg i dem..:p
#70 - 24 mars 2007 14:10
rödtoppen skrev:
Jag hade ett presentkort på SF:s biografer som skulle "gå ut" rätt snart så jag gick och såg [FONT=Arial Black]Ghost Rider[/FONT] , vilken skitfilm det var [xx(] .

Känn er varnade, slösa inte ens era pengar på att hyra skiten.....

Ghostrider är en gammal favvo serie, så den ska jag se, hur kan den vara dålig när jag tänker efter? ett brinnande skelett på en brinnande båge,, går det att slå?
#71 - 24 mars 2007 14:25
gladys skrev:
"Höstlegender", "Seven" och "Där floden flyter fram" är riktigt bra tycker jag! Men det kan ju delvis bero på att han är snygg i dem..:p

Haha ja nu är det ju inte av just den anledningen jag gillar några av hans filmer;)

En annan riktig skitfilm är "my little eye". Ska föreställa en dockusåpafilm i big brother stil. Men med en lite skräcktwist... Riktigt USEL!

/Hans
#72 - 24 mars 2007 14:28
The hills have eyes (nog med amerikansk inavel nu...)

Va? Den filmen är ju kanon! Om du menar Wes Cravens 70-talare. Nästan som "Last house...".
de flesta svenska filmerna. Varför ska vi i sverige envisas med att försöka göra film? Bättre att vi gör vad vi kan göra. Typ tillverka papper, hålla på med IT, bryta malm...

Fast IB lyckas rätt okej.
Battlefield Earth. (Varför varför varför är du med i den filmen Mr Travolta)

För att han är en av dem som på fullaste allvar tror att Tom Cruise är en ny Jesus.
#73 - 24 mars 2007 18:55
någon som har sett nattvagten? en dansk rysare som ska va ganska bra. tänkte att jag skulle se den ikväll, men ja vet inte om jag vågar ;)
#74 - 24 mars 2007 19:24
Hannibal Rising var riktigt usel!
#75 - 24 mars 2007 21:23
jolon skrev:
Ghostrider är en gammal favvo serie, så den ska jag se, hur kan den vara dålig när jag tänker efter? ett brinnande skelett på en brinnande båge,, går det att slå?

.... hehe, nja det blir nog svårslaget ;)
Det är Nicholas Cage som spelar huvudrollen och det märks att han är ett stort Elvis fan i filmen tex sättet han står på ( jag tyckte iaf att det märktes)
Det var längesen jag såg en sån urdålig film
#76 - 24 mars 2007 21:26
gladys skrev:
"

Men det kan ju delvis bero på att han är snygg i dem..:p

min åsikt är att män ska se ut som män och inte som småpojkar, ser jag Pitten på tv så byter jag kanal...han är ju sååå sööööt [xx(]
#77 - 24 mars 2007 21:47
battalionP skrev:
har inte sett den men har hört att den ska vara riktigt bra;)

ska faktiskt ta ock se den nu i dagarna:)

/Hans

Ja det tycker jag, jag gillar den typen av film där det händer saker hela tiden. Kan inte svära på det men det är nog samma regisör som till Lock stock and two smoking barells(stavning??). Den var ju inte dålig precis!!

Den senaste jag såg som var riktig kalkon var annars john tucker must die, riktig moral-kake-amerikanst slut. Tvi!
#78 - 26 mars 2007 06:25
Va? Den filmen är ju kanon! Om du menar Wes Cravens 70-talare. Nästan som "Last house...".

Fast IB lyckas rätt okej.

För att han är en av dem som på fullaste allvar tror att Tom Cruise är en ny Jesus.

Nej nej! Remaken alltså :) :) http://www.imdb.com/title/tt0454841/
Orginalet är säkerligen grymt. All respekt åt wes craven som är en utav världens mest begåvade resigörer någonsin!

Annons