[COLOR=black][FONT=Arial]Så är då januraiomgången av fototävlingen avklarad – denna omgång med ett valfritt tema. Den som vann årets första omgång var drd.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial]Resultatet blev som följer[/FONT][/COLOR]
[FONT=Arial]1/ 1480 drd / Attans jag tappade maten[/FONT]
[FONT=Arial]2/ 1110 miluhe / Sture[/FONT]
[FONT=Arial]3/ 1020 Långås / Nyfiken - Gul[/FONT]
[FONT=Arial]4/ 870 Petnym / Svävande[/FONT]
[FONT=Arial]5/ 610 Azur / Smygande glasgoby[/FONT]
[FONT=Arial]6/ 440 Patrik Steen / Canthigaster Valentini[/FONT]
[FONT=Arial]7/ 430 Raskens / Kakaduaciklid[/FONT]
[FONT=Arial]8/ 240 mickey13 / Ung botia i all sin prakt[/FONT]
[FONT=Arial]9/ 230 Endymion / Tuggande Haplochromis thereuterion[/FONT]
[FONT=Arial]10/ 220 NIC / En sån där vanlig..[/FONT]
[FONT=Arial]11/ 180 heeke / De där stråna är mina[/FONT]
[FONT=Arial]12/ 160 Kjell Goldsson / Saltis[/FONT]
[COLOR=black][FONT=Arial]Vi har också en tävling där vi drar en vinst bland alla som deltar och den som hade turen med sig denna gång och vinner en Zoopetvinst är JojjeN.[/FONT][/COLOR]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Vi gratulerar vinnarna och övriga deltagare.[/FONT]
[COLOR=black][FONT=Arial]Totalt kom det in 291 röster från ca. 73 röstande och det skickades in 20 foton till denna omgång.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial]PS 1[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial]Värt att nämna är att det foto man anser vara bäst vid röstningen ges 40 poäng, tvåan 30 poäng, trean 20 poäng och fyran 10 poäng.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial]PS 2[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial]Som ni kanske märkt så skickade också jag in ett foto till denna omgång av fototävlingen. Om det blir platser ”över” (dvs det inte kommer in 20 godkända foton från de tävlande) så kommer kanske både jag och Christian framöver kanske att skicka in tävlingsbidrag. Oavsett var vi placerar oss så kan vi dock inte vinna några priser.[/FONT][/COLOR]