Reser till Stockholm.

#1 - 23 november 2012 11:26
Idag åker jag till Stockholm och hälsar på tjejen och jag ska passa på att titta runt i några zoobutiker. Behöver lite doppvärmare och pumpar för att starta upp ytterliggare akvarier, sen om det finns ska jag köpa mig några Crystal Black räkor. Har inte hänt så mycket i lokalen än att det har tillkommit yngel av: Vf Guppys, Platys, Svärdbärare. Jag vet nu varför många av mina Guppyshonor dog och det var en parasit som skördade ett tiotal guppys men mina platys fick inga symptom på parasiten så de är väl tåligare då. De guppysar som dog var en odlad akvarieform som jag köpt på diverse zoobutiker, tråkigt att dom är så känsliga. Postar ett par nya foton, ett på det senaste uppstartade akvariet (112L) och det andra på ett gäng Ancistrusyngel. Trevlig helg akvarister! :D[ATTACH=CONFIG]57751[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]57750[/ATTACH]
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 25 november 2012 11:17
Skulle ha åkt till Göteborg igår istället - där kunde du på auktionen igår ha handlat massaor av fisk, räkor, växter, tilllbehör etc. till oerhört låga priser.
#3 - 26 november 2012 12:00
Hade varit riktigt trevligt att ha åkt till Göteborg men jag får åka en annan gång.
MVH/Henke

Annons