Resande i sommar? Eller?

#1 - 3 april 2008 01:17
Sååååå ska ni zoopet medlemmar ut o resa något i sommar?

Ska själv resa till Taiwan, Kina, Indien och Japan kanske ^^
Säger bara en sak :D ! Ska shoppa som bara den och fiska som sjutton :3 !!
Guest
#2 - 3 april 2008 12:34
Nice!
Har inte bestämmt något än, men svensk sommar kan ju vara fin den med. ;)
#3 - 3 april 2008 12:50
jag ska åka runt i norge i cirkus en vecka, sen blir det väl lite spontana dagsutflykter åt alla håll å kanter:)
#4 - 3 april 2008 12:54
Jag stannar nog hemma på semestern men ska jobba i Köpenhamn, Helsingfors, Boston och Washington i sommar så lite resande blir det och förhoppningsvis någon ledig dag för sight-seeing!
#5 - 3 april 2008 13:13
Tänkte ånjuta den svenska arkepelagen en vecka eller så....
#6 - 3 april 2008 13:51
blir hemma i sommar och gör utflykter i vårt land, åker till Teneriffa i september det får räcka
#7 - 3 april 2008 14:14
Vi far väl upp till sommarstugan i sommar som vanligt. Där ifrån gör vi mindre utflykter till andra städer. Sommarstugan ligger i höjd med Umeå fast i Finland. :p
#8 - 3 april 2008 14:18
två trippar på vardera 1 vecka till kina + japan med jobbet.....samt 4 veckor i italien med familjen......

i kina skall det shoppas akvarietillbehör.......NIIIICE PRIIIIICE !!!!!
#9 - 3 april 2008 21:15
Packa in två vuxna och två barn på 4½år respektiva 9mån. +en katt, köra 120mil i sträck med endast ett stopp i Mora (Mc Donalds) :D :D

Kör upp till mina släktingar i Norge varje sommar :)
#10 - 3 april 2008 23:07
hehe låter ju nice allt det här :) !
Men den svenska sommaren kommer o vara fin den med ;) ! Men jag undrar vad jag ska göra med dammen och alla andra fiskar medans jag är borta i en månad :3 hmm, ormhuvudsfiskarna lär ju växa som sjutton...äh får vel tvinga i farssan o mata dom med levande foder en gång i veckan eller något xD

Annons