Någon som vet vilken reflektor som passar till Juwel Vision 180? Enbart baserat på måtten skulle det kunna vara den här: http://www.gibbon.se/Products/Product.aspx?ItemId=1227&SectionId=2009&ItemIndex=6
Vore ju korkat att köpa fel...
NMA skrev:Jodå, jag vet hur långa rören är, och precis som jag skrev så är det ju den reflektorn om man bara går efter måtten, men eftersom jag inte har haft någon tidigare vet ju inte jag om det bara är längden som avgör om dom passar....
ansjo skrev:Juwels reflektorer går tydligen att ha till bägge rören, sedan om det är med 2 olika fästen för de olika rörtjocklekarna kan man ju undra:confused:.
ansjo skrev:Det var bra jobbat av Juwel får jag säga:)!
Det är bara längden du behöver kolla! finns inget mer att ta hänsyn till för alla rör är runda... Och som de står på juwelreflektorn så passar de till T5, T8NMA skrev:Jodå, jag vet hur långa rören är, och precis som jag skrev så är det ju den reflektorn om man bara går efter måtten, men eftersom jag inte har haft någon tidigare vet ju inte jag om det bara är längden som avgör om dom passar....
de menar att de har en längd som passar juwel vision 180! men passar till alla andra ramper med samma längd på lysröret också;)NMA skrev:Om det är någon som undrar så var det rätt reflektor för Vision 180. Enligt kartongen så är just den här reflektorn enbart för Vision 180 karen.