[QUOTE=tulle89;1434770]Hej alla!
Jag har ett litet förslag, som kanske är dumdristigt eller kanske rent av bra? ;)
Jag tycker tonen har blivit lite negativ här när det gäller felstavningar etc. och givetvis är det superduperbra att det upptäcks och rättas till. Samtidigt vet jag att ni som administrerar hemsidan gör ett jättejobb och inte alltid har tid till detta, eller prioriterar andra viktigare saker istället.
Nu till mitt förslag:
Skulle det inte vara möjligt att göra en tråd och klistra fast ex "Ni upptäcker - Vi rättar till" där gemena man kan ge sina synpunkter på stavning, ändring, förtydligande osv. så att ni som faktiskt ska behöva ändra detta kan göra detta i mån av tid och sedan enkelt ta bort det inlägget så ni vet vad som har, eller inte har ändrats.
Vet inte om detta är möjligt, eller skulle innebära ytterligare merjobb för er men är som sagt bara ett förslag :)
Mvh mig[/QUOTE]
Tycker jag låter som en bra tanke, finns ingen mening med att "rättningar" ska finnas kvar på forumet för all framtid.
Personligen är jag en notorisk felstavare och får läsa alla mina texter flera gånger, kanske är det därför jag reagerar när jag hittar fel?