Vad för räkor skulle trivas i 54L? ngn man kan odla utan sätta i saltvatten.
Kan man ha 2 arter i samma kar?
Kan man ha ngn annan art ihop med glasräka? *dessa 3 bor i 63L med 3 mollysar*
macke_fisk skrev:du kan ha körsbärsrälor kanske...de förökar sig snabbt och jätte lätt....en som jag skulle volja ha är Black Crystal!..den är jätte fin.
Katharina skrev:Men fungerar de med mollys??? Jag vågar inte ens köpa molly fast räkorna är på plats i karet, tänk om man slänger ner ett gäng småräkor till mollys??? De lär ju absolut betrakta det som mat??? ;)
Jag har frågat massor av gånger om någon har småräkor och mollys och jag har inte fått några svar, så jag antar att ingen har det???[:o]
Katharina skrev:Men fungerar de med mollys??? Jag vågar inte ens köpa molly fast räkorna är på plats i karet, tänk om man slänger ner ett gäng småräkor till mollys??? De lär ju absolut betrakta det som mat??? ;)
Jag har frågat massor av gånger om någon har småräkor och mollys och jag har inte fått några svar, så jag antar att ingen har det???[:o]
macke_fisk skrev:men räkorna skulle väl vara i 54 litert?....och inte 60 litert?...eller har jag fel...lite förvirrad nu xD
Mymlan skrev:Har ett tomt 54 L som jag funderar på ha ngra räkor i.
Har även ett 63L med 3 molly i och 3 Glasräkor *där blir inga räkyngel enl zoo så ska de ynglena sättas i saltvatten* Tror det räcker med de räkorna där i. Men en L1876 Mal söker jag till det karet o till 54L