Räklingar :D

#1 - 26 juni 2007 11:10
Idag såg vi våra första CR-yngel i kassen, yippie :D

Men FAN va omöjliga dom är att se när dom är såhär nyfödda...
#2 - 26 juni 2007 15:56
Kul =) mina första är på G nu.
#3 - 6 juli 2007 21:41
Jag skulle gärna vilja se en förstoring på såna helt nyfödda. Hur ser de ut egentligen?

Jag upptäckte nämligen något pyttesmått som rör sig i mitt räkakvarium, men det går inte att se vad det är. Bara någon millimeter stora "nånting".
Tror iofs att det är nåt annat jox, så jag plockar in ett par fiskyngel att rensa tror jag.
#4 - 6 juli 2007 21:46
Jonaflax skrev:
Jag skulle gärna vilja se en förstoring på såna helt nyfödda. Hur ser de ut egentligen?

Jag upptäckte nämligen något pyttesmått som rör sig i mitt räkakvarium, men det går inte att se vad det är. Bara någon millimeter stora "nånting".

Tror iofs att det är nåt annat jox, så jag plockar in ett par fiskyngel att rensa tror jag.

Är det räkyngel du har så kommer fiskarna definitivt att rensa. Hade aldrig jag riskerat.
#5 - 7 juli 2007 06:34
De ser precis ut som vuxna räkor men i miniminiformat :)

Jonaflax skrev:

#6 - 7 juli 2007 13:27
Ja och nu två veckor senare så ser man ränderna på dom :D
Och en till kull kläcktes fram i förra veckan. Skoj som fan.
#7 - 7 juli 2007 14:13
Eller hur? :D Mina har tagit paus eftersom jag flyttade dem, så nu väntar jag ivrigt på fler räklingar :)

Annons