Räkjakt

#1 - 16 februari 2007 17:32
På nått sätt ska jag åt dem förstår inte hur husse kunde köpa sånadär för 50kr st När han har kunnat köpt ett kilo på Ica istället
#2 - 16 februari 2007 17:51
vet inte om du har märkt de men din katt har tappat all päls :p
#3 - 16 februari 2007 18:01
vet inte om du har märkt de men din katt har tappat all päls :p

Han är sån bor här med tre nakna till och 5 Lockiga katter plus 7 akvarier med en massa invånare
Swen
#4 - 16 februari 2007 18:04
han ser i alla fall nyfiken ut i alla fall :)
#5 - 16 februari 2007 18:07
Sy kläder åt han, han måste ju frysa :P
#6 - 16 februari 2007 18:15
Richard.R skrev:
Sy kläder åt han, han måste ju frysa :P

ja eller köp en päls åt han.. till och med vi köper ju pälsar när vi fryser, och den här katten råkade tydligen illa ut :p

förlåt swen, ta inte illa upp.. inget illa ment,, har bara lite tråkigt nu :D

tycker faktiskt att din katt är ganska häftig
#7 - 16 februari 2007 18:46
Några vi känner har en liten nakenhund och de har gjort kläder åt han av gamla strumpor :D Så har han en halare också.
#8 - 16 februari 2007 19:17
Richard.R skrev:
Några vi känner har en liten nakenhund och de har gjort kläder åt han av gamla strumpor :D Så har han en halare också.

Det är ju upp till var och en Men ni skulle se minen på dem när de får kläder på sig En av dem lägger sig bara ner och rör inte på sig som om hon skäms Sen tycker jag själv att de är i alla fall djur och inte mäniskor Mäniskor har kläde inte djur De är inte nå mer känsliga än andra katter om de är inomhus vilket alla mina katter är Man får se upp med sol på sommarn och kyla på vintern Men inget annat Men som sagt va vill man ha kläder på dem så ok Jag vill inte spöka ut dem (jag tar inte illa upp har hört mycket saker om mina älslingar men jag gillar dem och det är stor efterfråga på dem)
Swen
#9 - 16 februari 2007 19:20
de är ju klart att de inte ska ha kläder om du inte vill, tycker själv att det är fult när djur har kläder
#10 - 16 februari 2007 19:28
Ja det var en ovanlig katt, vad är det för ras ?
Den verkar vara ganska stor eller är det akvariet som är litet ?
#11 - 16 februari 2007 21:32
albjohn skrev:
Ja det var en ovanlig katt, vad är det för ras ?

Den verkar vara ganska stor eller är det akvariet som är litet ?

Det är en Sphynx (nakenkatt ) Han är stor högbent men det är ett 27liters akvarium bara
Swen
#12 - 17 februari 2007 08:58
Häftig katt du har :)
#13 - 17 februari 2007 09:39
rödtoppen skrev:
Häftig katt du har :)

Tack för det jag faller ofta för lite extrema saker
#14 - 17 februari 2007 09:42
Sjukt söt bildserie :D
Sjukt söt katt ^^
#15 - 17 februari 2007 09:46
Jag får väl ta hjälp av en sån där pälskatt då
#16 - 17 februari 2007 10:21
swen frank skrev:
Det är en Sphynx (nakenkatt ) Han är stor högbent men det är ett 27liters akvarium bara

Swen

Tack, anledningen till att jag frågar är att är jag älskar katter men kan tyvär inte ha nån pga allergi, men en utan päls borde ju kanske gå.

Är det inte så att även den andra krullhåriga är lite bättre ur allergisynpunkt, visst är det en Cornish Rex ? (namnet fritt plockat ur hjärnkontoret)
#17 - 17 februari 2007 22:40
albjohn skrev:
Tack, anledningen till att jag frågar är att är jag älskar katter men kan tyvär inte ha nån pga allergi, men en utan päls borde ju kanske gå.

Är det inte så att även den andra krullhåriga är lite bättre ur allergisynpunkt, visst är det en Cornish Rex ? (namnet fritt plockat ur hjärnkontoret)

Jag trodde detta var en räktråd...skicka PM istället...[:o]

Annons