Ursprungligen skickat av Kramfors
Jag tar mig för pannan och stönar.
Stackars Växjö.
Jag förstår att du inte vågar ha någon användar profil.
Varför ska du blanda in folks (läs MIN) anv.profil nu då? Har du inget bättre att komma med eller? Och om du e intresserad så valde jag att sätta min hemstads namn efter mitt förnamn för att "Patrik" var upptaget då jag reggade mig här! Var det du som satt i nån kommunstol? Förstår det isåfall, det går ju inte resonera med dig! Perfekt för kommunstyret! Försök du göra din förändring! Kommer inte att gå igenom! Inte en chans!
Och KJELL, jag vet att det finns barnarbete i andra länder, tror du jag e dum på riktigt eller? Men man väljer ju vad man vill köpa! Jag köper iaf svenska raketer tillverkade i småland, så svenskt det kan bli! Å dom är billiga oxo, å smäller som bara den!
Tycker att du beter dig som något helt annat än webmaster eller vad du vil kalla dig i denna tråd, å säkert i vissa andra trådar där ni gamla får en smula kritik å tänder på alla cylindrar direkt!
Och det där med lagar, klart vi ska ha lagar. det är inte det jag menar! Tycker bara det är ett jävla tjat om att gör en lag på det, å gör en lag på detta....