Raderad tråd?

#1 - 21 februari 2005 11:22
Jag följde en tråd igår där det diskuterades hur man fick ge kritik till butiker. När jag idag tänkte kolla upp den igen var den borta. Tar ni bort trådar utan att lämna något spår när den anses bryta mot forumets regler?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 21 februari 2005 11:39
[QUOTE=Marlin]Jag följde en tråd igår där det diskuterades hur man fick ge kritik till butiker. När jag idag tänkte kolla upp den igen var den borta. Tar ni bort trådar utan att lämna något spår när den anses bryta mot forumets regler?[/QUOTE]
Dagligen tas rätt många trådar bort pga att de lagts in i fel kategori. I regel (dock inte alltid) så ligger ett meddelande kvar om att att en tråd har deletats pga att de lagts in i fel kategori. I detta fall så ligger ett meddelande kvar där skäl anges till varför tråden deletats.
#3 - 21 februari 2005 11:54
Okej. Jag vill gärna läsa det meddelandet men hittar det inte trots att jag kollat i flera olika kategorier och använt sökfunktionen. Var ligger det?
#4 - 21 februari 2005 12:00
Vill säga till Kjell och så att jag är ledsen över inlägget. Jag var upprörd och arg. Förlåt. Snällt av er/dig att ta bort den.
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 21 februari 2005 12:55
[QUOTE=gladhertha]Vill säga till Kjell och så att jag är ledsen över inlägget. Jag var upprörd och arg. Förlåt. Snällt av er/dig att ta bort den.[/QUOTE]
Inga problem - och observera att anledningen till att det raderades var att det låg i fel kategori.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 21 februari 2005 13:01
[QUOTE=Kjell Fohrman][QUOTE=Marlin]Jag följde en tråd igår där det diskuterades hur man fick ge kritik till butiker. När jag idag tänkte kolla upp den igen var den borta. Tar ni bort trådar utan att lämna något spår när den anses bryta mot forumets regler?[/QUOTE]
Dagligen tas rätt många trådar bort pga att de lagts in i fel kategori. I regel (dock inte alltid) så ligger ett meddelande kvar om att att en tråd har deletats pga att de lagts in i fel kategori. I detta fall så ligger ett meddelande kvar där skäl anges till varför tråden deletats.[/QUOTE]

Jag hade fel när jag skrev detta -
" i regel (dock inte alltid) så ligger ett meddelande kvar om att att en tråd har deletats pga att de lagts in i fel kategori. I detta fall så ligger ett meddelande kvar där skäl anges till varför tråden deletats"

Blev tipsad i en annan fråga att det bara är admin som ser vissa saker. Så när jag ovan skriver att rubriken till den deletade tråden ligger kvar med angivande av orsak till att den deletats så är det visserligen rätt, men vad hjälper det eftersom det bra är admin (dvs jag och Christian) som kan se detta!!!
Här har jag under en lång period "mödosamt" skrivit in anledningar till att vissa tråder har delatats till absolut ingen nytta eftersom de som deltagit i tråden inte kan läsa vad jag skrivit:eek:

En lite underlig funktion - får kolla upp det hela med Christian om det går att ändra på så att alla kan se det.
#7 - 21 februari 2005 13:10
Okej. Jag har inte hittat meddelandet med skälet till varför den raderades, men nu har jag ju fått svar på det. Tack!

Oj, ibland är jag väldigt seg när jag skriva och posta inlägg... Då vet jag nu också varför jag inte hittade det.

Annons