Maila eller ring igen, och säg att du vänder dig till konsumentverket, då lovar jag att det blir fart, har funkat för mig :DGrothras skrev:Ja har nu väntat på min lysramp i snart 2 veckor från dem Fick först bekräftat att den skulle komma in tisdagen den 18e augusti Vad bra och så betalade jag allt så att den skulle kunna komma innan helgen. Ingen lysramp dyker upp och inget sägs. Ringer då på torsdagen och frågar hur det går. Då säger de att den leverantören har blivit försenad. Men att det skulle komma när som helst och sa att jag skulle ringa efter helgen om jag inte hör något. Jag slänger då med 2 aquarelle rör till rampen som de hade på lager. Jag hör inget av dem och får inget mail. Har nu ringt över 10 gånger på två dagar utan att någon svarar och börjar bli lite grinig. Kan ju aldrig få klart mitt akvarium så som de håller på.
mi´mi skrev:Maila eller ring igen, och säg att du vänder dig till konsumentverket, då lovar jag att det blir fart, har funkat för mig :D
Anettejt skrev:Sen är väl frågan om PWSS har rampen för leverans eller ej.
Om det är leverantören som strular så hjälper det ju inte att hota med Konsumentverket.
Grothras skrev:Vet egentligen inte vad jag ville med den här tråden mer än att få häva ur mig lite irritation^^
Anettejt skrev:Kan bli så...;)
Jag har den erfarenheten av PWSS att har dom varan inne så levererar dom den. Så jag tror det är deras leverantör som strular.
Anettejt skrev:Sen är väl frågan om PWSS har rampen för leverans eller ej.
Om det är leverantören som strular så hjälper det ju inte att hota med Konsumentverket.
Robin_Hedstrom skrev:Men billigt var det!
Grothras skrev:Speciellt när man inte kan få tag på dem. Vet egentligen inte vad jag ville med den här tråden mer än att få häva ur mig lite irritation^^