pwss.nu

#1 - 10 januari 2008 01:07
Nån mer än mig som har haft problem med pwss ?
La en order där för en vecka sen och har försökt få kontakt med dom via alla 3 telefonnr mail osv utan att få kontakt vid flera tillfällen.

Fått ett mail som bekräftar min order men sen va det stopp..
#2 - 10 januari 2008 06:06
Skicka sms till dom... dom har nog ganska mycket att göra nu efter julledigheten :)
#3 - 10 januari 2008 06:43
Ojojoj en vecka är ingenting. Räkna med en månads väntan MINST.
#4 - 10 januari 2008 07:42
Patrick bad mig skicka sms ifall ingen av dom svarade på telefon så ringer han upp när han får en stund över. Jag har aldrig behövt vänta längre än 5 dagar på leverans och har alltid blivit kontaktad inom några dagar.

Prova som sagt att skicka ett sms.
#5 - 10 januari 2008 10:57
patdah skrev:
Patrick bad mig skicka sms ifall ingen av dom svarade på telefon så ringer han upp när han får en stund över. Jag har aldrig behövt vänta längre än 5 dagar på leverans och har alltid blivit kontaktad inom några dagar.

Prova som sagt att skicka ett sms.

Will do. tack!
#6 - 10 januari 2008 11:20
jag har väntat på leverans från de sen före jul, har inte haft problem med de förut men nu så har det gått snett någonstans.Har mailat och fått svar väldigt fort utom just denna vecka men det kan bero på julledigheter osv.
#7 - 10 januari 2008 11:53
De har haft jätte problem med mailen. Det där som hände telias mailserver drabbade tydligen dem också:( Nu håller de på att jobba ifatt.
Maken pratade nyss med Suss på PWSS.

De brukar inte strula och är väldigt snabba med leveranserna ivanliga fall.:)

Annons