Jag aldrig handlat där, men har hört mycket positivt om honom och det är säkert inget problem. För övrigt betalar jag ofta förskott när jag handlar övre nätet och har bara positiva erfarenheter.
Jag har handlat där och vågar påstå att dom är mycket seriösa. Trevliga är dom också. Men det blir ju inte många kronor dyrare om du vill betala mot postförsott annars. Välj den metod du känner dig bekvämast med.
Jag har köpte ett innerfilter av PWSS. Var också lite osäker på om man skulle betala i förskott eller ej, men jag gjorde det i alla fall. Sakerna kom utan problem och jag kan starkt rekommendera dem!
Kan ju säga som så... att skulle det bli nåt problem så är det av misstag. Patrik och Suss är väldigt service minded och det verkar vara ordning och reda där...
Har aldrig tagit mer än max en vecka att få mina beställda varor från PWSS. När jag behövde filtermatta akut fick jag den tillskuren och hemskickad över en natt. Inga problem med att betala i förskott och sköter man sig så får man även betala på faktura.
Frakten får du reda på när du lagt din beställning. Den beror ju på vikten på det du beställt. Posten skickar de med om det är icke-skrymmande gods, annars har jag fått hem grejorna med bussgods (hämtas på stationen).
Har också enbart positiva erfarenheter av pwss. Kanonservice, trevliga... you name it.
Jag kommer absolut handla där igen. (Att jag bara bor två mil från dem har inte med saken att göra [:D])