Och i denna vägg har jag börjat rita upp lite som jag vill ha det och börjat skära väck lite grovt!
Nu har jag snackat runt lite med folk och jag har kommit fram till att jag har min cellplast till ingen nytta. Jag menar om man kan undvika att ha ner cellplasten i akvariet så vore det ju toppen... Och snackade med en viss dansk lillulv som hade en toppen grej han använde pappersmassa istället för cellplast och gjorde sina konturer som han ville ha det! Sen när det hade torkat så la han lite plastfolie runt detta innan han har på husfixet...
När jag fick reda på detta fick jag lite ångerst att jag redan påbörjat mitt bygge på cellplast (vilket är lite dirty job). Så istället för att jag måste limma fast min bakgrund i akvariet så skulle jag kunna helt enkelt bara sätta ner modulen i akvariet. Så nu har jag tänkt att jag ska göra samma sak, att jag sätter plastgolie runt min cellplast innan jag tar på husfixet så slipper även jag att ha ner cellplasten i akvariet. Och detta gör juh det möjligt för mig att byta ut bakgrunden om jag vill göra nytt.
Såhär är det tänkt Kommer uppdatera så fort det händer något! Har ni frågor om hur du ska gå till väga eller liknande så står jag till er tjänst Mvh jimmy