Project Brio

#1 - 4 maj 2006 15:31
HAr ni provat det filtret? Låter den mycket? Bra kvalité??? Den finns att köpa på firren.com men vill veta om den är bra först.
#2 - 4 maj 2006 15:39
Jag har bara testat project powerhead och den brölar som en ångmaskin.
MVH
Magnus
#3 - 4 maj 2006 20:04
Instämmer med föregående talare...mitt project pumphuvud ligger numera i "bra att ha lådan"

Daniel
#4 - 5 maj 2006 00:06
kan prova att söka då filtret varit uppe tidigare, med negativa kommentarer.
#5 - 5 maj 2006 06:02
Jag har en sådan i ett av min kar. Den låter inte mer än något annat filter jag provat. Jag har haft Aguael, Eheim och Fluval förut och av dem så är det här det bästa. Jag rekommenderar det. Men jag har inte haft det så hemskt länge än så vad gäller hållbarhet vet jag inget än.
#6 - 5 maj 2006 06:04
"BRIO" gör leksaker.. såsom detta filter.. det är en leksak. köp något vettigt för pengarna istället

Det är min åsikt
#7 - 5 maj 2006 08:41
[quote=Bucket]"BRIO" gör leksaker.. såsom detta filter.. det är en leksak. köp något vettigt för pengarna istället

Det är min åsikt[/quote]

Vadå vettigt? Ge mig då några förslag på ett vettigt filter!
#8 - 5 maj 2006 08:48
[QUOTE=Amazonaz]Vadå vettigt? Ge mig då några förslag på ett vettigt filter![/QUOTE]

Fluval innerfilter / Fluval ytterfilter , Eheim ytterfilter.

Det är lite beroende på hur stort akvarium du har.
#9 - 5 maj 2006 08:57
amazonaz: det mesta av eheim(utom powerball) är vettiga filter. de håller en hög kvalitet och är lätta att få tag i reservdelar till.
#10 - 5 maj 2006 11:09
[quote=plorozen]amazonaz: det mesta av eheim(utom powerball) är vettiga filter. [/quote]

du menar väl aquaball ?
för dom är mest ett skämt verkar det som när man läser dom erfarenheter en del har av dom.
då är fluval bättre på innerfilter.
#11 - 5 maj 2006 11:19
[QUOTE=Raven]du menar väl aquaball ?
för dom är mest ett skämt verkar det som när man läser dom erfarenheter en del har av dom.
då är fluval bättre på innerfilter.[/QUOTE]

mm har ett aquaball som jag fick gratis av en annan.. och det är tammefan sämmre än Projekt brio.. å det är riktigt skit.

Powerline tror jag en serie heter av eheim (innerfilter) som är riktigt bra.

Fast Fluval + serien är jäkligt bra åxå
#12 - 5 maj 2006 11:44
[quote=Bucket]Powerline tror jag en serie heter av eheim (innerfilter) som är riktigt bra.[/quote]

tänker du på denna då eller ?
http://www.pwss.se/product.php?productid=590&cat=25&page=1
#13 - 5 maj 2006 12:01
[quote=plorozen]amazonaz: det mesta av eheim(utom powerball) är vettiga filter. de håller en hög kvalitet och är lätta att få tag i reservdelar till.[/quote]
Hur får man tag på nåt annat innerfilter än Aquaball nuförtiden då? :)
#14 - 5 maj 2006 12:05
[quote=Daniel_N]Hur får man tag på nåt annat innerfilter än Aquaball nuförtiden då? :)[/quote]

dom flesta butiker kränger ju fluvals innerfilter och dom håller rätt bra klass.
det minsta ligger på 155kr härborta och största tror ja låg runt 350kr
#15 - 5 maj 2006 12:06
Jag menade Eheim, gillar inte fluval :)
(Kanske löjligt, kan jämföras med Volvo - Saab, Atari - Amiga, McD - BK osv, men nu är det så)
#16 - 5 maj 2006 12:38
[QUOTE=Raven]tänker du på denna då eller ?
http://www.pwss.se/product.php?productid=590&cat=25&page=1[/QUOTE]

japp precis :)

Annons