<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
nu får ni vuxna människor sluta bete er som barnungar och skaffa glasögon!!
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Vissa kör redan med linser och jag har perfekt syn med dem. Tack för förslaget dock. :)
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
googoo menar att ni är intressanta att läsa om! är det så fel? man börjar ju undera om ni måste mucka gräl!!
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Självklart menade hon att det är intressant att läsa om folk. Det har ingen heller kritiserat. Ingen muckar heller gräl, utan så som jag fått uppfattningen så är det GooGoo som med lite fel metoder söker få folk att skriva mer information om sig själva?
Metoderna hon använder är mer eller mindre under all kritik. Man vinner inget med att trampa folk på tårna för att de ska knyta sina skosnören.
men det är väll inte roligt att ha vänner men inte vet ett skit om!! bara min mening!!
Och hur kan du definera någon, som du inte vet något om, som en vän? Då skulle jag använda ord som "bekant" istället. En vän är någon som jag delar erfarenheter och åsikter med och som jag har djupare kontakt med. Då spelar det ingen roll om jag vet vad han/hon har för akvarium, hur gammal personen är eller var han/hon bor. Det är bara kosmetika. Jag skiljer inte på mina vänner beroende på var de är, hur gamla eller om de har akvarium eller inte. :P
Sen bör du lära dig lite om hur man skriver på nätet. Att använda flera utropstecken, stora bokstäver samt utelämna smileys tolkas som man är aggressiv och SKRIKER !!!!
Påpekar detta bara så att du är medveten om det och inte av misstag eller missförstånd trampar någon på tårna :)
Personliga påhopp tycker jag att man i så fall får ta via mail / icq / telefon. Det hör iaf inte hemma på ett forum.
ha en super nice dag till dom flesta av er
Jag tycker att alla ska ha en superduperdag! :)
Unnar ingen att ha en dålig dag. Varken fiende eller vän *ler*.
Mvh Fredrik