problem med pwss?

#1 - 27 april 2008 17:12
Ja, är det fler som har problem med att få kontakt med pwss? De svarar inte på frågor om min order, har väntat en vecka på svar.
#2 - 27 april 2008 17:32
Jag fick höra att dom haft problem med sin mejlserver hos Telia, så kanske den långa väntetiden beror på det. Prova ett ringa dom annars, kanske?
#3 - 27 april 2008 17:57
Jag har försökt få tag på de i några dagar utan framgång, men förhoppningsvis går det till veckan för nu vill jag ha mitt nya akvarium!
/Erika
#4 - 1 maj 2008 15:50
jag har aldrig haft problem med dem. Saker och ting kommer så som man avtalat.
#5 - 1 maj 2008 16:44
Pwss har snabbt blivit populära, och har haft en del trassel med mailservern och sina grossister - de får inte fram varorna så fort de hinner sälja dem. Så du kommer att få dina saker när de väl får in dem. Har aldrig haft några problem med pwss undantaget lite försenade leveranser.
#6 - 1 maj 2008 16:52
Har läst mycket strul om PWSS här på forumet.
Mailproblem hit och dit och kedjebrev..

Någon gång borde väl det lösas men hela tiden nya problem verkar tillkomma..

Så jag kommer aldrig beställa därifrån. Kolla andra akvariesidor på nätet så finner du en del.
#7 - 1 maj 2008 19:45
Pwss funkar juh underbart :D
Funkar inte mejl så ring, Lovar du får svar nån gång :D

Biligare/bättre sida är svår att hitta tror jah :P
#8 - 1 maj 2008 21:24
Ungefär 2 månader sedan jag beställde saker från PWSS har fått det mesta förrutom maten till fiskarna.. Har heller inte fått något svar från dom.. Dock har jag gett upp allt med dom nu, tänker bara betala min faktura sin blir det min lokala affär som vanligt.. No more Pwss 4 me..
#9 - 4 maj 2008 07:35
De är min huvudleverantör av akvaristiktillbehör. Har aldrig haft problem. Nu var det iofs 1,5 månader sen jag beställde från dem sist men då funkade allt precis som det skulle, (som vanligt).

Har också alltid blivit vänligt bemött av dem om man behövt kontakta dem angående ändringar i beställningar osv.

Hoppas att det bara är någon bråkdels felprocent, som det väl alltid finns när människor är inblandade i saker, som de drabbade råkat uför.
( Jag hoppas iaf att jag inte är undantaget som skulle bekräfta regeln dvs som en av få personer som fått rätt varor i rätt tid samt dessutom blivit vänligt bemött).

/ Daniel
#10 - 4 maj 2008 08:07
Har alltid beställt från PWSS och aldrig haft problem med de, har en leverans varit försenad så har jag fått reda på det. Tycker de är toppen
#11 - 5 maj 2008 13:45
Jag är beredd på att vänta på mina grejer eftersom pwss har oslagbara priser, men jag kan inte låta bli att tycka att det är märkligt att det är så svårt att få tag på de... Det är mycket möjligt att jag kommer att handla av de igen, och jag har fått intrycket av att det är fråga om trevliga människor, men jag har aldrig förut varit med om att inte kunna få tag på ett företag som jag har beställt saker från. Jag har mejlat, smsat och ringt i 2 veckor, och fick för en vecka sen ett sms där det stod att han skulle ringa upp följande dag, vilket aldrig inträffade. Och det är inget postproblem då jag kommer att hämta grejorna på plats. Märkligt...
#12 - 6 maj 2008 19:07
Första gången jag beställde tog det en vecka.
Nu har jag beställt för andra gången, fick orderbekräftelse efter tre dagar, och nu har det gått tre veckor och inte ett ljud har jag hört ifrån dom.
Om dom inte har alla grejer hemma så tycker jag att dom kan skicka ett mail och tala om hur det ligger till, dålig stil.
#13 - 7 maj 2008 11:40
Väntar på orderbekräftelse. Blir nervös när jag läser tråden här =P
#14 - 7 maj 2008 12:09
Fick ytterligare ett sms igår som sa att mina varor finns i lager och att de ska ringa upp idag, så förhoppningsvis får jag tag på de idag och kan åka och hämta mina saker imorgon...
#15 - 7 maj 2008 13:47
Tycker också att de har blivit mer än lovligt dåliga. Mycket svårt att få besked om man överhuvudtaget får något. Har 3 beställningar där som jag väntar på och alla är dumt nog betalda i förskott. Det lär inte bli några mer beställningar där sedan. Förbannat nonchalant mot kunderna. Har idag varit och handlat i lokal butik till högre priser för att undvika karastrof. En nätt liten förlust på 1300 kronor eftersom jag inte lär kunna annullera motsvarande hos dem som jag inte längre behöver.
#16 - 7 maj 2008 17:00
argh, tror nog jag ska försöka ringa i morgon och försöka dra mig ur.. har inte betalt något än
#17 - 7 maj 2008 17:11
Äntligen!!!
Efter snart 3 veckors daglig tjat så fick jag faktiskt precis tag på Patrick, han var bortrest men lovade att någon skulle vara där imorgon så att jag kan åka och hämta på eftermiddagen. Det är bara att hoppas att allt funkar när jag väl är där, det är en enkel resa på över 20 mil... Min erfarenhet hittills har iallafall varit att det bara går att få tag på en människa, endast via sms, och att han är bortrest... Jaja, verkar trevlig iallafall!
#18 - 8 maj 2008 19:52
Tamarind skrev:
Äntligen!!!

Efter snart 3 veckors daglig tjat så fick jag faktiskt precis tag på Patrick, han var bortrest men lovade att någon skulle vara där imorgon så att jag kan åka och hämta på eftermiddagen. Det är bara att hoppas att allt funkar när jag väl är där, det är en enkel resa på över 20 mil... Min erfarenhet hittills har iallafall varit att det bara går att få tag på en människa, endast via sms, och att han är bortrest... Jaja, verkar trevlig iallafall!

Hoppas du fick det du beställde så du inte fick åka i onödan.
Skickade själv ett mail idag till dom, få se om jag har fått något svar när jag kommer hem inatt från arbetet.
Vill ha mina grjer så jag kan fortsätta mitt projekt.
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=115937
#19 - 8 maj 2008 23:13
Många missförstånd senare så är jag iallafall hemma igen med akvarium, möbel, ramp, lysrör, ytterfilter, värmare, BTN, grus, rot mm mm... Allting var precis som jag ville ha det, så om det bara vore enklare att få tag på PWSS så skulle de få högsta betyg av mej. Som det är nu så får de 5 mangroverötter av 10 möjliga. Problemet som jag tycker att de borde åtgärda är att de bara befinner sej på kontoret/i ladan när någon hämtar varor, därför finns det aldrig någon som kan svara på telefonen (som ringde konstant den timmen jag var där...). Tror att stället stannar av lite när ägaren är bortrest... Men hursomhelst, jag är supernöjd med mina varor och nu ska jag silicona BTN och såga rötter!
/Erika
Maffia666
#20 - 9 maj 2008 05:52
Har också upplevt långa leveranser, men varorna har alltid dykt upp efter mycket om och men. Men de har svarat i telefonen de gånger jag ringt.
#21 - 9 maj 2008 06:38
Har beställt grejer hos dem i flera år och aldrig haft problem, inte ens när jag skulle reklamera 2 akvarier efter varandra för att de läckte. Men visst har de haft endel problem med tex telias mailservice osv
#22 - 9 maj 2008 18:54
Jag har beställt grejer hos dem 2 gånger. Första gången var jag nöjd, men denna gången är jag mycket missnöjd.
Det har gått över en månad nu och jag har fortfarande inte fått min leverans. Jag har lyckats att få fatt i dem på telefon (och de är mycket treevliga och hjälpsamma när man får fatt i dem) en gång under dessa 4 veckor.
De har lovat att maila mig denna vecka när de fick leverans, men jag har inte fått någon mail än..

Jag kommer inte beställa från dem igen, vilket är synd då de är trevliga och billiga. Men en månads+ väntan och omöjlig telefon kontakt, så tycker jag inte att det är värt det.
#23 - 11 maj 2008 21:08
köpte lite plast prylar och fick betala 90:- i frakt!!! De hade packat ordentligt....det vägde 2.4Kg....lol
#24 - 11 maj 2008 21:11
Fick svar efter 4 dagar hur mycket jag skulle betala... har nu betalt mina 1200 kr (110kr frakt) för lite lysrör och dylikt... tycker priset är okay, men vi får väl se när prylarna dyker upp.
#25 - 11 maj 2008 23:38
Jag har väntat i drygt två veckor nu på en bakgrund som jag har beställt. Fick svar efter tre dagar om fraktkostnad men efter det har det inte hänt något. Mailade dem tidigare idag så vi får se om något svar dyker upp.
#26 - 13 maj 2008 15:59
Jens A. skrev:
Pwss har snabbt blivit populära, och har haft en del trassel med mailservern och sina grossister - de får inte fram varorna så fort de hinner sälja dem. Så du kommer att få dina saker när de väl får in dem. Har aldrig haft några problem med pwss undantaget lite försenade leveranser.

Vad jag hört är det även gossisterna som har problem med med pwss, betalar man inte till grossisterna i tid så klart dom får vänta sen.

Är inte försenade leveranser ett problem så vet inte jag??[:(!]
#27 - 13 maj 2008 22:08
Fick ett sms av Posten om att min leverans från Pwss nu har anlänt. :)
#28 - 14 maj 2008 03:58
Tetrax^ skrev:
Fick ett sms av Posten om att min leverans från Pwss nu har anlänt. :)

Tetrax^ skrev:
Jag har väntat i drygt två veckor nu på en bakgrund som jag har beställt. Fick svar efter tre dagar om fraktkostnad men efter det har det inte hänt något. Mailade dem tidigare idag så vi får se om något svar dyker upp.

Hoppas den är hel så dom inte skickat någon sekunda trasig och ihoplimad bakgrund.
#29 - 14 maj 2008 08:56
Med mycket väntan, många telefonsamtal, e-mails och sms, så blev mitt packet äntligen skickat igår - exakt 35 dagar efter att jag gjort min beställning.

Jag vill dock understryka att när jag väl fick fatt i Patrick så var han mycket trevlig och fick löst problemet med mina grejer ganska snabbt.

Ni andra som har beställt vill jag be att observera er orderhistorik på PWSS hemsida. Står det komplett eller ej? Min beställning hade de skrivit komplett och gett det ett kollinummer, fastän att grejerna var restade. Grunden till att det stod komplett var för att jag hade betalt i förskott. Så när PWSS kolla på datorn så tolka de det som att paketet var skickat, vilket det inte var.

Då jag prata med Patrick förklarade han att det inte ska gå till så här och han vill ändra på detta. Han sa också att det är inte meningen att det ska stå komplett bara för att man har betalt och det ändå inte är komplett.

Jag är glad för att jag slog slag i saken och inte gav upp, annars hade de nog "glömt" bort min order.
#30 - 20 maj 2008 18:14
Har fått mina prylar nu också... två veckor så det var inte så farligt som jag först trodde :)
#31 - 20 maj 2008 18:29
Maffia666 skrev:
Har också upplevt långa leveranser, men varorna har alltid dykt upp efter mycket om och men. Men de har svarat i telefonen de gånger jag ringt.

Samma här tar tid, men alltid pålitliga med leverens och så vidare. Enda nackdelen: långa leverenstider mellan varven, men vet man det så. Har man bråttom får man ta t ex Guldfisken som är många ggr snabbare.
#32 - 21 maj 2008 06:41
När jag till sist lyckades få tag på dem på telefon (mobil - det nummer som stod på hemsidan gick till en gammal dam som verkade mycket undrande... eller också slog jag fel två gånger i rad) så gick det hur snabbt som helst.
#33 - 21 maj 2008 07:39
Efter långt om länge fick jag en förklaring: Suss hade varit ledig mycket och tjejerna som jobbar där hade inte hunnit med-
En förb-t tunn förklaring som tyder på uppenbar nonchalans mot kunderna.
Jag kan acceptera en längre leveranstid så länge jag får besked om det, men att bara strunta i kunden är det värsta man kan göra.
Det lär inte bli några fler beställningar där från mej iaf.
Det finns mycker bättre leverantörer. Betalar hellre en krona mer och får leverans i tid.
#34 - 21 maj 2008 07:47
Kan tillägga att går man utomlands så får man båda bättre pris och bättre service.
#35 - 21 maj 2008 09:11
Det enda den där firman verkligen är experter på verkar vara att komma med halvdåliga bortförklaringar om varför det råkade gå snett just den här gången. Dom där sk tjejerna på lagret (finns dom?) verkar få ut för det mesta.
#36 - 21 maj 2008 10:55
Flodströms akvarier (akvarieshop.se) är inte bättre. Jag beställde saker därifrån för en månad sedan och har inte hört ett dyft från dom. Pwss brukar åtminstone höra av sig om saker blir sena.
#37 - 21 maj 2008 12:12
Ser man alltid negativt på allt, blir man till sist en gnällspik som inte tåls sig att vänta.

Det är trist att folk kan få kräka ur sig vad som helst för att ngn gör dåligt från sig ist för att bara hålla tyst och handla ngn annanstans, nu har man hört tjatet om hur PWSS är dåliga på att svara och på att levererar har aldrig haft de problemen och de säger på svarare att skicka ett sms så svarar de så snart de kan eller så prata man in på svararen.

De gånger det har tagit lång tid har jag iaf fått reda på det eller om ngt varit fel har de snabbt bytt ut och de har verkligen gjort sitt för att förska hinna med allt..

Trivs man inte hos dem sluta handla där och handla hos ngn annan men sluta gnäll om det här inne blir ju inte ett dugg bättre då Patrick eller suss inte är reggade här inne så de kan föra en talan, skulle de sitta här och hänga tar saker ännu längre tid...

/Peter Haack
#38 - 21 maj 2008 12:38
peterhaack skrev:
men sluta gnäll om det här inne blir ju inte ett dugg bättre då Patrick eller suss inte är reggade här inne så de kan föra en talan, skulle de sitta här och hänga tar saker ännu längre tid...

Men de läser med jämna mellanrum, det har han själv sagt.
#39 - 21 maj 2008 13:38
Men de läser med jämna mellanrum, det har han själv sagt.

De läser oftast då ngn påpekar om ngt ifrån deras butik eller agerande och det är som många säger bättre kontakta dem det gäller än att slänga massa ord här inne.

Om nu de som gnäller har handlat där och haft problem är det ju deras sak och man kan påtala att ja jag har haft problem jag med...men att fortsätta att tracka och gnälla hjälper ju inget mer än spär på det trista snacket, samt att dra upp massa hörsägen om att de har problem med leverantörer osv är bra onödigt med har inte med det hela att göra tycker jag.

Jag har personligen inte träffat Patrick eller Suss men de gånger jag jag ringt har jag fått napp man kan inte bara ringa en gång och gnälla i ett forum sen utan man får vara i härdig, de har nyss startat butik och vad är inte mer retligt än att se ett butiksbiträde stå och hänga i luren och prata problem eller privata grejer...

Säg man har haft problem och sen är det bra tycker alla så är det ju dåligt men det finns andra onlinebutiker att handla hos så det är ju bara att välja...
#40 - 21 maj 2008 13:41
Jens A. skrev:
Flodströms akvarier (akvarieshop.se) är inte bättre. Jag beställde saker därifrån för en månad sedan och har inte hört ett dyft från dom. Pwss brukar åtminstone höra av sig om saker blir sena.

Akvarieshop har ju enligt sin hemsida stängt/semester sedan ungefär en månad tillbaka så det är väl inte så konstigt att de inte svarar!
#41 - 21 maj 2008 13:55
Jag har handlat ganska mycket av pwss och det är nog småprylar och kar för över tiotusen nu... en enda sak har varit restnoterad och det handlar då om en liten snigelfälla... den fick jag skicka till mig i ett separat paket på posten några dagar senare helt fraktfritt.

Jag har träffat Patrick och han är verkligen trevlig... Suss har jag bara pratat med i telefon inför leveranser och hon är också toppentrevlig. Jag misstänker att det endast är det lilla fåtalet som sällan är nöjda med vad livet har att ge som klagar bakom en dator... den stora glada massan som är nöjda med leveranserna och bemötandet tackar för goda leveranser i det tysta.

Jag kommer fortsätta handla hos PWSS... det hindrar ju iof inte mig att handla för lika mycket hos andra bra företag så som akvarielagret eller åleds... alla har dom sina olika fördelar...
#42 - 21 maj 2008 13:58
peterhaack skrev:
De läser oftast då ngn påpekar om ngt ifrån deras butik eller agerande och det är som många säger bättre kontakta dem det gäller än att slänga massa ord här inne.

Om nu de som gnäller har handlat där och haft problem är det ju deras sak och man kan påtala att ja jag har haft problem jag med...men att fortsätta att tracka och gnälla hjälper ju inget mer än spär på det trista snacket, samt att dra upp massa hörsägen om att de har problem med leverantörer osv är bra onödigt med har inte med det hela att göra tycker jag.

Jag har personligen inte träffat Patrick eller Suss men de gånger jag jag ringt har jag fått napp man kan inte bara ringa en gång och gnälla i ett forum sen utan man får vara i härdig, de har nyss startat butik och vad är inte mer retligt än att se ett butiksbiträde stå och hänga i luren och prata problem eller privata grejer...

Säg man har haft problem och sen är det bra tycker alla så är det ju dåligt men det finns andra onlinebutiker att handla hos så det är ju bara att välja...

Den firman vill jag inte kalla nystartad. Personligen tycker jag det är bra att se att det inte är något olycksfall i arbetet. Det hjälper mej att undvika dem.
#43 - 21 maj 2008 14:46
peterhaack skrev:

Om du inte vill höra/läsa alla varningar om webb butiken PWSS sätt att sköta sin kundkrets kan du väl låta bli att lyssna. Det finns många andra mycket trevligare trådar att läsa.

Att varna för att även leverantörer har problem med pwss får du anse vad du vill om. Men se det som en varning för att betala varor i förskott. Med lite otur är det lika med att kasta pengarna i sjön. Jag skrev hört men menade vet.

Visst har jag slutat handla där, snart ska jag sluta gnälla på dom oxå, saker förändras snabbt ibland, Dom kan ju bli en toppenbutik med tiden. Har handlat flera ggr av dom under dom år som dom funnits, skulle tippa på att en av fem beställningar gått smärtfritt, det är ganska dåligt tycker jag. Sen beror det ju vad man ställer för krav på service från firman där man handlar.

Gjorde faktiskt en beställning från Flodströms förra helgen, några tior dyrare blev det. Men kunde hämta paketet följande onsdag typ 2 vardagsdygn innan jag hade prylarna. Det är den typen av service jag vill ha när jag handlar något.

Tydligen har inte alla dom kraven.
#44 - 21 maj 2008 14:49
petnym skrev:
Akvarieshop har ju enligt sin hemsida stängt/semester sedan ungefär en månad tillbaka så det är väl inte så konstigt att de inte svarar!

Det är zooplanet som har semesterstängt.
#45 - 21 maj 2008 16:08
petnym skrev:

Tege skrev:
Det är zooplanet som har semesterstängt.

Varför argumentera emot när det bara är att kolla på akvarieshop.se hemsida?
Länk: http://www.akvarieshop.se/
#46 - 21 maj 2008 16:13
Jens A. skrev:

Ups!
Jag menar Flodströms, som har akvarieshopen.com, inte akvarieshop.se!!

Nåja, iallafall...pwss har skött allt med mej ok, även om det ibland har tagit lite tid.
#47 - 22 maj 2008 04:07
petnym skrev:
Varför argumentera emot när det bara är att kolla på akvarieshop.se hemsida?

Länk: http://www.akvarieshop.se/

Namn förbistring då är det två firmor som har stängt här på våren.
http://www.akvarieshop.se
http://www.zooplanet.se
Jag trodde du menade att Flodströms hade stängt http://www.akvarieshopen.com
Det lustiga är att i deras logga står det .se så dom verkar inte ens själva veta vad deras adress är???
Maffia666
#48 - 22 maj 2008 16:25
Har beställt på Flodströms- akavarieshopen.... en söndag och på tisdagen hade jag prylarna! Likadant var det på Guldfisken. Men men jag kan ju ha haft tur;).
#49 - 1 juni 2008 19:25
Jag kommer aldrig handla av pwss igen .... beställde en ställning som jag hittade billigt .... men det tog drygt två månader innan jag hade min leverans... först hade de inte grejerna ... mejlade och fick svar att de hade skickat min beställning till leverantören .... andra mejlet skulle de ringa till leverantören och fråga hur lång tid det skulle ta ... tredje mejlet... hade de inte fått svar... tjärde mejlet... hade leverantören haft stängt ... femte mejlet ... då helt plötsligt hade de glömt att skicka beställningen .... Vad fan håller de på med....????
#50 - 1 juni 2008 19:52
Har handlat en del från Guldfisken nu istället och blivit glatt överraskad. De har sänt grejorna som brev och tack vare det har jag haft "stora brev" redan dagen efter. Så är ju önskedrömmen att det skall fungera.
#51 - 3 juni 2008 22:01
Om PWSS har svårt att leverera prylar i tid,var skall man då köpa akvarium någonstans.
Hade tänkt mej ett zooline eller ocean 540 liters paket med ställning och lysrörsarmatur plus sand,värmare och ytterfilter.
Har inte hittat något ställe med bättre priser än pwss,men det kanske finns andra här som vet var man skall kolla.
#52 - 4 juni 2008 15:14
Om PWSS har svårt att leverera prylar i tid,var skall man då köpa akvarium någonstans.

Hade tänkt mej ett zooline eller ocean 540 liters paket med ställning och lysrörsarmatur plus sand,värmare och ytterfilter.

Har inte hittat något ställe med bättre priser än pwss,men det kanske finns andra här som vet var man skall kolla.

Hör med närmaste zoo-handlare (vart du nu bor) om vilket pris dom kan göra i jämförelse med pwss. Dom brukar bli ganska medgörliga när dom märker att man har koll på vad det kostar på nätet. Det blir kanske inte riktigt lika billigt som hos pwss men du får förhoppningsvis rätt prylar inom en vecka och du får en god kontakt med din lokala handlare. Det kan vara värt mellanskillnaden.:)
#53 - 4 juni 2008 16:45

Det handlar om ngra ynka få som "upplever" PWSS som om allt är fel med PWSS.

Jag tycker att du skall ringa PWSS och höra hur snabbt de kan få fram grejerna, inte bara lyssna på hörsägner.

Jag slängde in en beställning på saker i fredags jag hade dem igår... alltså från PWSS då.
#54 - 11 juni 2008 21:22
jag har bara positiva erfarenheter av pwss. Har beställt lite smågrejer ett par gånger och ett helt akvariepaket med BTN bakgrund och alla tillbehör nyligen och allt blev leverarat i utsatt tid. Tyvärr var det ett fel på bakgrunden (en spricka som ni kan se i en annan tråd) men det var det inga som helst problem med att få kontakt med dem och jag fick välja på att vänta på en ny eller få den till ett mycket bra pris. Jag valde det bättre priset och pengarna fick jag tillbaka en dag efter.
Så jag rekomenderar dem!
#55 - 11 juni 2008 21:44
Just tricket att kolla priser på nätet och handla lokalt kan jag rekommendera. Har precis köpt (mycket) från Fridhems Akvarier och de kunde mer eller mindre matcha de priser jag hittat på tex. pwss och i tyskland. (Sen är det inte alltid utbudet är exakt detsamma förstås.) Dessutom var de jäkligt hjälpsamma och trevliga.
Guest
#56 - 12 juni 2008 06:21
Hej

Har inte läst tråden, men hoppas på svar. Har PWSS stängt ?
Har skickat 2 mail ditt på frågor som kan generera pengar till dom ca: 10.000.-
Men de verkar inte intresserade. Ska man byta levrantör ? isåfall till villken, med bra priser?
maila dom för snart 2 veckor sedan : (.
Ursäkta jag är bara frustrerad....... : (
#57 - 12 juni 2008 11:49
aggehunk skrev:
Hej

Men de verkar inte intresserade. Ska man byta levrantör ? isåfall till villken, med bra priser?

2 veckor är ingen ovanlig väntetid, dryga månaden är nog mer normalt. Ring och lämna mess om du har bråttom, då kanske dom svarar inom en vecka eller två men det är ingen garanti.:confused:
Som jag sagt tidigare det finns betydligt mycket roligare och trevligare firmor att ha och göra med, nyttja dom istället.
#58 - 12 juni 2008 12:51
Jag skulle köpa av dem, deras hemsida var ingen bra, eftersom jag inte fick se total priset med frakt. Då jag råkade lägga en order.

Maila dem många gånger utan svar. Ringde MINST 10 gånger, de svarade ALDRIG.

Tänker aldrig beställa från deras sida. Sämsta supporten jag varit med om.
Guest
#59 - 12 juni 2008 13:01
Nu fick jag svar:D
Kanske hjälper att skriva sitt missnöje här;)

aggehunk skrev:
Hej

#60 - 18 juni 2008 15:40
Som kontrast till många negativa kommentarer om PWSS kan jag meddela att jag fick mina senast beställda varor på endast 2 dagar... inte illa PWSS! :)
#61 - 18 juni 2008 17:52
hm är otroligt mycket gnäll här :( jag är då nöjd med firman både service och priser. Och tänker lätt fortsätta handla där:):) Har alltid fungerat för mig och betalar direkt vid beställning.

Även när mailat frågor så har jag fått bra och snabba svar :)

Pwss rules
#62 - 4 mars 2013 20:36
Kan något testa ifall ni kan logga in på pwss,fungerar nämligen inte för mig.
Tack
#63 - 6 mars 2013 18:14
erik l skrev:
hm är otroligt mycket gnäll här :( jag är då nöjd med firman både service och priser. Och tänker lätt fortsätta handla där:):) Har alltid fungerat för mig och betalar direkt vid beställning.

Även när mailat frågor så har jag fått bra och snabba svar :)

Pwss rules
Dem har ryckt upp sig avsevärt sen förra året. Innan så fanns det verkilgen fog för att KLAGA /GNÄLLA och det ska man göra när folk utför en dålig tjänst;) Nu är den enda invändningen jag har är att de borde ha ett restlager så att 50% av det man beställer inte är slut och man får vänta nån månad på grejerna. Tex Guldfisken.se kör med restlager och är en vara slut så tas best.knappen bort! Jag tänker dock fortsätta handla på PWSS för de är billiga och tillmötesgående:)
#64 - 6 mars 2013 18:28
Jag har nog haft tur verkar det som när jag har handlat på pwss. Det har bara hänt en enda gång att en vara inte fanns i lager. Men dom hade liknande vara fast annat fabrikat med ungefär samma pris så det fick bli den istället och sakerna blev levererade snabbt.
Och jag har beställt mycket saker därifrån, allt från BTN-moduler till pumpar och lysramper :)
#65 - 6 mars 2013 19:01
Bara + från mig ang. PWSS - bra service och ett helt suveränt mottagande!

//Inger
#66 - 6 mars 2013 19:30
Men hallå, det är en 5 år gammal tråd ni kommenterar...
#67 - 6 mars 2013 19:45
...det har kommit en hel del nya medlemmar sen dess;).

//Inger
#68 - 6 mars 2013 19:55
ojdå, sorry för dumpen:D sökte bara efter en tråd som passade min fråga
#69 - 6 mars 2013 20:01
bengtarne skrev:
ojdå, sorry för dumpen:D sökte bara efter en tråd som passade min fråga

Helt rätt gjort tycker jag :)

Annons