Problem med inloggning

#1 - 5 december 2003 08:35
Jag har problem med min inloggning..... Det funkar att logga in men på nåt vis så loggas jag ut igen som tex: Jag loggar in, vill gå in på någon annans profil men det funkar inte för datorn säger att jag inte är inloggad. Eller jag loggar in, vill skriva i forumet men måste skriva mitt användarnamn och lösenord varje gång. Lite smått jobbigt!!!
Det har inte alltid varit så här utan bara nu den senaste tiden och det känns lite tråkigt!

HJÄLP!!! Vad kan jag göra för att få det att funka som jag vill och som det egentligen ska funka?

Hjälp sökes snarast!
#2 - 5 december 2003 11:52
Ingen som vet?????? .... Kjell Forhman kanske ..... [:-91]
#3 - 5 december 2003 22:05
Frågar jag på fel ställe??? Eller är det så för alla? Kan ju inte ens gå in på min egna profil.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 5 december 2003 22:11
Frågar jag på fel ställe??? Eller är det så för alla? Kan ju inte ens gå in på min egna profil.

Ja du frågar på fel ställe - det finns en speciell avdelning om man vill fråga om zoopet - nämligen avdelningen som heter "Zoopet". Den brukar Christian (som eventuellt kan svara) kolla in på någon gång per dygn.
Flyttar därför tråden dit.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
#5 - 6 december 2003 08:50
Det brukar vara problem med cookies när den inte kommer ihåg inloggning. Till och börja med kan du kolla om du tillåter cookies in din webbläsare. Som andra steg kan du kolla brandväggen om du har en sådan installerad.
#6 - 6 december 2003 09:33
Hej!

Jag har haft mitt systemdatum felinställt tidigare ett par ggr och haft samma problem, så nu tog jag och provade den varianten.

Ställer jag datumet bakåt i tiden så funkar loggningen ändå, hamnar den i framtiden så funkar det inte och man får logga gång på gång.

Händer ibland att jag kollar i systemets kalender och glömmer och ändra tillbaka, då blir det fel.

Kolla det ochså! ni som har problem med inloggning, kanske ovanligt men ändå.

Mvh Jari

Annons