Har hittat en grupp på 5 st altum ca 5-6cm pris 275 styck.
Frågan är om detta är ett rimligt pris?
Fiskarna är fina och inte de minsta skygga.
Mvh NiXoN
Menar du Tropfrog att det finns folk som säljer Scalare under namnet Altum? Det var helt nytt för mig och det är mycket oroväckande.
felix_ragnar skrev:zoogrottan gislaved kostar dem under 50 lappen senast jag kollade upp det för några veckor sen
felix_ragnar skrev:zoogrottan gislaved kostar dem under 50 lappen senast jag kollade upp det för några veckor sen
stene skrev:Då var den dyr peru varianten för den brukar kosta 25 kr
Då handlar jag dem billigt i sådant fall om det beror på dem sakerna :pKjell Fohrman skrev:Det måste väl ändå bero på vilken storlek det handlar om samt skicket
NiXoN skrev:ROFL!!
Grabben väcker liv i en tråd från 2004!!
Eftersom jag håller på med att plocka isär mitt 540 så har jag inga planer på att skaffa altum.
Lite roligt dock att se att så många hängde på tråden utan att notera när den startats.
Tackar så mycket för visat intresse!
NiXoN
Scalara skrev:Jag tycker bara att det är skoj när folk hänger på gamla trådar och tar upp diskussioner igen! :) Annars blir det lätt nya trådar skapade inom samma ämne ellerhur? Kan bli lite förvirrande!
Sen finns det sådana (som jag) som är relativt nya medlemmar och gärna vill vara med i en diskussion, även om den är 2 år gammal! ;)
Ha en bra dag!
MVH: Scalara