prinsessan av burundi

#1 - 13 december 2006 18:50
kan man ha den fisken i ett malavi kar
HazelCR
#2 - 14 december 2006 04:08
Förmodligen går det alldeles utmärkt.
Men vad som händer om du får lek på prinsessorna, vet jag ej.
Gissningsvis får Prinsessorna det besvärligt att jaga bort alla livliga Malawi. Men Prinsessorna är tuffa, när det gäller att skydda sin avkomma.

Om , du tänker prova, så försök inte i ett för litet akvarium. Vilken storlek hade du tänkt?
#3 - 14 december 2006 14:11
funkar säkert jätte bra. lite beroende på vad du nu har för malawi. Så kan ju vara bra igenterligen innan man säger nå ;)
#4 - 14 december 2006 21:38
HazelCR skrev:
Förmodligen går det alldeles utmärkt.

Men vad som händer om du får lek på prinsessorna, vet jag ej.

Gissningsvis får Prinsessorna det besvärligt att jaga bort alla livliga Malawi. Men Prinsessorna är tuffa, när det gäller att skydda sin avkomma.

Om , du tänker prova, så försök inte i ett för litet akvarium. Vilken storlek hade du tänkt?

jag har ett 720 liters kar
#5 - 14 december 2006 23:54
Egentligen tycker jag personligen inte man ska blanda fiskar som inte har med varandra och göra
#6 - 15 december 2006 07:01
peo-57 skrev:
jag har ett 720 liters kar

Är ju helt klart stort nog. men du har fortfarande glömt det viktigaste vad är det för malawi du har tänkt ha dom med?
#7 - 15 december 2006 07:05
Egentligen tycker jag personligen inte man ska blanda fiskar som inte har med varandra och göra

har med varandra att göra.. menar du typ discus och l-malar? *skojar*
nä då fattar att du menar att man inte ska blanda sjöar. personligen så vill jag också ha endast tanganyika i ett och malawi i ett annat å sa osv. men om man vill blanda tex prinsessor och malawi så finns det igenterligen inget hinder för det i varje fall så ser inte jag något fel i det så länge det är arter som går bra ihop.
#8 - 15 december 2006 15:09
Det är väl bara jag som är lite för biotops fixerad kanske. Kör på o lycka till!

Annons