Presentkort på 1.000:- fisk, samt 10 förpackningar "Tetra Nature"

#1 - 21 januari 2012 15:05
Vill tipsa om en tävling där man kan vinna ett presentkort på 1.000:- fisk, samt 10 förpackningar av nya Tetra Nature. ;):d
Till tävlingen
#2 - 21 januari 2012 16:29
Guldstrand skrev:
Vill tipsa om en tävling där man kan vinna ett presentkort på 1.000:- fisk, samt 10 förpackningar av nya Tetra Nature. ;):d

Till tävlingen

Men bara för dem som håller på med Facebook. Vi som är medlemmar i (den obefintliga :D) föreningen "Våga vägra Facebook" får inte vara med...

Hälsningar
Jennifer
#3 - 21 januari 2012 16:38
Ja, tyvärr är det nog så. [:o]
Är dock väldigt fina priser, och jag är en av deltagarna.
#4 - 21 januari 2012 16:47
Hoppas du vinner! ;)

Hälsningar
Jennifer
#5 - 23 januari 2012 17:38
jenmad skrev:
Men bara för dem som håller på med Facebook. Vi som är medlemmar i (den obefintliga :D) föreningen "Våga vägra Facebook" får inte vara med...

Hälsningar

Jennifer

Allt har sitt pris =).
(Tyvärr) så är Facebook ett ganska bra sätt för just sådana här event.

Men det kommer snart en tävling där alla kan vara med, oavsett FB eller inte.
#6 - 17 februari 2012 10:17
Man kan ju skapa en Facebookprofil bara för såna här saker, och strunta i att använda den i övrigt. ;)
Kanske inget tävlingsarrangörerna gillar eftersom de vill ha "omsättning" på sina kampanjer, men det är nog egentligen inte nåt brott mot reglerna, så varför inte.
(Dessutom finns ju många hemsidor för rabattkoder nuförtiden, t.ex. Letsdeal eller Groupon, har hittat grejer för mina djur på såna sidor. Men det är kanske lite Off Topic...)

Hursomhelst bra om ni kör kampanjer som inte kräver Facebook i framtiden! Även om jag på sätt och vis kan förstå varför ni gör det...
#7 - 17 februari 2012 10:53
Ni och ni =).
Det är jag som kör kampanjer och håller i tävlingarna. Jag tror dock att sponsorerna är glada om de får nått i utbyte. =)
Men jag ska hitta på nått som inte kräver en Facebookprofil.

Lite smålustigt att de som inte har Facebook kontaktar mig och är upprörda för att de inte kan delta i tävlingar som kräver medlemskap i Facebook!?!. Känns som att det är sådana saker man mister om man inte är medlem =)
Det är ungefär som att jag skulle gnälla på Coop att jag inte får återbäring på mina köp när jag inte är medlem i deras kundklubb...

Men som sagt, jag ska göra nått för den gruppen som vägrar Facebook och känner sig diskriminerade =)
#8 - 17 februari 2012 18:42
Gå med i facebook för att kanske få lite fiskmat? Glöm det bara. Men för all del, blir det utlottning på en grupp hyacintaror så kanske jag kan fundera på saken.
#9 - 17 februari 2012 18:52
brams skrev:
Ni och ni =).Känns som att det är sådana saker man mister om man inte är medlem =)

Det är ungefär som att jag skulle gnälla på Coop att jag inte får återbäring på mina köp när jag inte är medlem i deras kundklubb...

Dålig jämförelse tycker jag. Om jag kör en Toyota väntar jag mig inte Volvo-rabatt. Djurmagazinet och Facebook är ju inte samma företag - eller är de?
Jag känner mig inte diskriminerad, tycker bara det är synd att jag inte kan delta i tävlingen. Fast jag vill nog inte ha en hyacintara heller. Får nog hålla mig till min lokala fiskhandlare i fortsättningen också! :)

Hälsningar
Jennifer

Annons