Pojkvän rekryterad. :) (akvarium)

#1 - 14 november 2008 11:42
Tja, kärlekslivet vände på en femöring och nu är han min ordentligt. :) Vilket är underbart. Men den största förvåningen är att från "[COLOR=navy]Hah! Om vi flyttar ihop kan du få ha fisk - I TOALETTEN![/COLOR]" till "[COLOR=darkred]Ser du att jag har planterat om växterna i akvariet? Blev bättre harmoni där nu. Jag matade fiskarna. Det är så fridfullt att sitta och titta på dem. Om vi flyttar ihop skulle jag vilja att akvariet stod i hallen, så det är det första man ser när man kommer hem![/COLOR]" :D:p

Jag håller tummarna för att det blir något av ancistrusrommen jag upptäckte häromdagen. Hannen ligger i alla fall på plats och morrar åt alla som kommer i närheten. Jag trodde de var för små för att pyssla med sånt, men icke. ;)

Några av guppybebisarna som inte längre är så små har börjat färga ut sakta men säkert. Riktigt spännande! :D

Livet leker i allmänhet. Jag vidhåller - Det är riktigt [COLOR=magenta]riktigt[/COLOR] spännande att leva! :p
#2 - 14 november 2008 12:24
Himlars vad kul att höra. Och du har rätt, livet är spännande att leva, ett enda stort äventyr.
#3 - 14 november 2008 13:18
Kul att höra :) livet är underbart med sitt stora äventyr
#4 - 14 november 2008 20:31
Ja, ibland förvånar våra män oss. Kul att han har blivit intresserad.Min make bryr sig inte om karen alls. Men när det gäller katterna så är det han som valt att behålla de två senaste när jag tyckt att det räcker. Brukar påminna honom om detta när han gnäller om kattsand på golvet. När det gäller hästen är han inte alls insatt. En gång var han med istallet, han pekade på en svart häst och frågade är det vår? Öhhh, nej vi har en vit häst, Aha är det en Arab? öhhh, nej det är ett vanligt halvblod. :)

/B
#5 - 15 november 2008 06:40
Haha... förlåt Blossom! Men din makes sätt att koppla ihop färg med ras, bjöd på dagens skratt :D.

Vit häst = arab.
Vit bil = ... :confused::confused::confused:
#6 - 15 november 2008 08:58
Oo! Den kan jag!
Vit bil = gammal rostig volvo 740! *kärlek* :D
;)
#7 - 15 november 2008 10:56
Får till makens försvar berätta att vi har haft en vit arab för många år sen (då jag träffade honom) så har väl dragit den slutsatsen att vita hästar är araber. :)
/B

Annons