FredrikW skrev:Har skrivit två till han Haack att jag vill beställa genom payson men får aldrig något svar. Vågar man ge ut sitt kontonummer?
peterhaack skrev:Hmm vad konstigt att du inte får svar från mig för jag har skrivit två svar nu till dig ang payson och det är ju enkelt att betala med payson om man har konto...
Och du behöver inte ge mig ditt konto nummer du har fått mitt ;)
Lite trist att du skriver att jag inte svarat för jag svarade dig första gången genom att ge din min adress till mitt payson konto klart att betala sen nu fråga du om hur man gör???
Och det har jag svarat på det med nu, sitter ju inte framför dator konstat och väntar på frågor kl2204 på kvällen ;)
Ha en bra dag "Frida"
ampe skrev:Vill oxå visa mitt stöd till Peter. Har beställt både foder och pmdd av honom. Aldrig varit missnöjd. Alltid leverans dagen efter betalning. Blev nog bara ett missförstånd mellan er.
Kensa skrev:vet i katten om jag så nöjd med pmdd'n från den där peterhaak.
drattade i enligt beskrivningen...hände inget på en hel vecka...drattade i ännu mer...och då tag det fart....
växte som om växterna trodde jorden skulle gå under.....
fick ansa och klippa växter varje vecka.....
var ju hur jobbigt som helst dom 3-4 minuterna jag la ner VARJE vecka på det...
visst...det var snyggt att titta på i 99,9999999% av tiden....fiskarna gillade det....balansen var fin i karet....men som sagt var....guuud va jobbigt det var dom där 3-4 minuterna...blöt på handen blev jag oxå....*suck*...
att jag fick leveransen 2 dagar efter betalning var oxå jobbigt...hann ju knappt med......
:p
defdac skrev:Normalt sett är det tre halvliters flaskor. En med citronsyra+nutrisi+k2so4+mgso4, en med KNO3 och en med KH2PO4.
FredrikW skrev:Det var en jäkligt snabb leverans tycker jag, det är nog inte sista gången jag beställer från dig.
Inte för att klaga men en påse var lite sönder så läckte ut ytterst lite men det är ingen fara.
Kan man beställa nåt mer ifrån dig än bara pmdd?