Nu är jag mer förvirrad än vanligt.... [:o] Fick för mig att jag hade lagt in ett inlägg om det här för ca 20 min sen.. Men nu när jag använde sökfunktionen hittade jag inte inlägget...Undra vars jag har skrivit det då [:o] Jag besöker ju en del forum och kollar mailen och så..kan ju ha skrivit detta var som helst.
Ett av platyynglen som jag fick för ett tag sedan har en konstig stjärtfena. Jag minns att jag reagerade på det när de var nyfödda men tänkte sen att jag kanske inbillade mig och därför har jag inte tänkt så mycket mer på det. Idag var detta yngel framme igen och nu såg jag tydligt att det avviker från de andra. Stjärtfenan ser ut så här < Övriga fenor ser ut som på de andra. Detta yngel har lite svårare än de andra när det gäller simningen men det tar sig fram och för övrigt verkar det lika piggt som de andra. Ska jag ta bort detta yngel eller kan det ha ett bra liv som det ser ut? Vill ju inte ha yngel efter denna fisk och jag har ju bara ett akvarium, plus ett plastakvarium utan pump, grus och doppvärmare [:o] [B)] men som innehåller desto mer växter. Guppiesarna som går i det karet nu verkar må bra men törs jag flytta över platyn dit eller dör den då?
mvh Anna