Plastclown?

#1 - 25 februari 2009 17:27
Jag gillar vanligtvis inte plastgrejer i akvariet men när jag såg en bubblande plastclown häromveckan blev jag barnsligt förtjust [:o] Någon som vet vart man kan få tag på dem? Det är en rosa-aktiv clown med ballonger i handen(tror jag) som kopplas samman med en luftpump(en sån som bara gör bubblor i akvariet)..
Någon som vet vad jag menar och vart man kan köpa dem?
#2 - 25 februari 2009 19:00
#3 - 25 februari 2009 19:42
LaBBaN skrev:

Japp, precis en sån! :) Tack för länken, nu ska jag beställa en [:o] :D
#4 - 5 mars 2009 08:37
[quote=Zoo Sajten;][FONT=arial,helvetica,sans-serif][SIZE=2]En trevlig dekotation som är jätte trevlig att titta på."[/SIZE][/FONT][/quote][FONT=arial,helvetica,sans-serif][SIZE=2]Tro inte på vad dom skriver, det är svenska dyslexiförbundet som försöker att göra oss akvarister till åtlöje.. ;)
[/SIZE][/FONT]
#5 - 5 mars 2009 08:42
hahahahha nää då gaffel! såg en sån där clown dekoration på dyrego i charlottenberg igår.. de va söta faktiskt! roligt om man har barn!
#6 - 5 mars 2009 08:52
Du kan ha den utanför akvariet så barnen kan leka med den!
#7 - 5 mars 2009 08:54
Gaffel skrev:
[FONT=arial,helvetica,sans-serif][SIZE=2]Tro inte på vad dom skriver, det är svenska dyslexiförbundet som försöker att göra oss akvarister till åtlöje.. ;)

[/SIZE][/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif][SIZE=2]En trevlig dekotation som är jätte trevlig att titta på[/SIZE][/FONT]...

Svenska dyslexi förbundet i maksopi med Svesnka särskrivnings sällskapet.

Tröttsamt. Tröttsammare än clownj-vlen.
#8 - 5 mars 2009 08:59
Gaffel skrev:
Du kan ha den utanför akvariet så barnen kan leka med den!

Vad är det som är så farligt med clownen så att man inte kan ha den i akvariet ?
#9 - 5 mars 2009 09:28
ingen aning ja tyckte den va jättesöt i akvaruim bara inte i mina egna men bara pga att det inte är min stil, men den va ju söt!
#10 - 5 mars 2009 09:38
Guy Palm skrev:
Vad är det som är så farligt med clownen så att man inte kan ha den i akvariet ?

Det är egentligen en spindel. Fråga Stephen King. Livsfarlig.
#11 - 5 mars 2009 09:57
-andy- skrev:
Det är egentligen en spindel. Fråga Stephen King. Livsfarlig.

hahahahahhahahahhaha skrattar häcken av mej!!!!!:D
#12 - 5 mars 2009 10:22
Guy Palm skrev:
mina gojor hade nog inte haft några problem med att göra processen kort med clownen, tänker mer på stackars små killisar som fastnar i mekanismen och blir till sillsallad.. ;)
#13 - 7 mars 2009 04:55
myzan___ skrev:
hahahahahhahahahhaha skrattar häcken av mej!!!!!:d

:d
#14 - 14 mars 2009 12:39
haha :) min axolotl klarar nog en clown ;)

Men en fråga; jag håller på att beställa en luftpump, funkar det med vilken som helst?
#15 - 14 mars 2009 14:19
ja i stort sett!
#16 - 14 mars 2009 20:12
Om du bor i närheten av Gbg så finns det på herkules zoo.
#17 - 15 mars 2009 09:36
taxidermy skrev:
haha :) min axolotl klarar nog en clown ;)

Men en fråga; jag håller på att beställa en luftpump, funkar det med vilken som helst?

luftpumpar låter en del (och vibbrerar som tusan) .. kanske nått att tänka på :confused:
#18 - 15 mars 2009 11:42
-andy- skrev:

Svenska dyslexi förbundet i maksopi med Svesnka särskrivnings sällskapet.

Tröttsamt. Tröttsammare än clownj-vlen.

Nu särskrev du själv ju. Gör om gör rätt.
#19 - 15 mars 2009 18:06
Annars kan man koppla en riktig luftkompressor till clownen, med 500l/s så blir det nog bara en bubbla om man har tur:D, glöm inte oljeavskiljaren för ur riktiga kompressorer kommer det oljedimma..
#20 - 15 mars 2009 18:09
Johanski skrev:
Nu särskrev du själv ju. Gör om gör rätt.

Ironi? Om du inte förstår det så e det lika bra att du kommenterar stavningen oxå. Tänk om, tänk rätt. ;)

Annons