Jo då, jag har funderat på att vifta på maten, men obscuran kommer i en sån j-a fart att jag är rädd att han ska skada sig på det man använder att vifta med. Att binda fast maten i en fisklina tror jag nog inte heller att jag kommer att pröva, inte för att det inte skulle funka men för att jag tror att ormhuvuden trivs bäst utan nylonlinor i magen ;)
Nu när jag tänker på det är det nästan bra som det är nu, gauchan äter billiga döda pinkisar, obscuran äter det som rör sig och ghosten äter vad som helst som det får in i munnen. Blir ganska lätt att se till att maten fördelas jämnt iom det. Så det gäller bara att hitta något billigt och köttigt som rör på sig. Du sa något där mantac0re, kom och tänka på att vissa fiskeaffärer säljer levande mört till agnfiske. Enligt rykten tar abfiskarnas 3 kronor styck, ska undersöka det där. Då är problemet bara att man måste hålla mörtarna levande ett par veckor iallafall så att man inte måste åka in till stan så ofta. Och så får dom ju inte vara så stora heller... :/ Har funderat på syrsor också men dom verkar så hårda och spretiga... Nä, jag ska ta nog ta och droppa i ett par maskar och se vad som händer först :)