PC användare?

#1 - 8 september 2003 17:05
Utbudet på Power compact lysrör är som sagt lite dåligt här i Sverige. Men det finns bättre utbud utomlands tex USA.
Skulle vara kul och veta hur många användare det finns här på zoopet.
oxå intressant att kartlägga vilka typer det går att få tag i här och vilka vägar man skall gå.
Jag har kontakt med en som använder Osram 950, jag själv använder Philips 950.
#2 - 9 september 2003 19:13
jag använder inte pc lysrör men jag jagade sådana ett tag. Det närmaste jag kom var från www.ahsupply.com i usa efter ett par för
brev för att förklara att jag visste om skillnaderna mellan elsystemen. kom fram till att om man la till pris för transformator och ev. tull och skatt så var det inte värt det. Bifogar sista brevet jag fick innan jag gav upp.

A 2x13w kit and four 13w bulbs would ship to Sweden for $26.50 via parcel post air (about 10-14 days)or for $35.00 for express mail (about 5-7days). The biggest advantage of express mail is you get a tracking number so you can tell how the package is progressing. With parcel post air you simply have to wait until it arrives. I've know it to take 3 weeks. If'd you like to order, please place your order online at the Easy Ordering section at our website and state your shipping preference in the comments/special instructions section at the end of the online form.

#3 - 9 september 2003 19:52
Tack för inlägget.

Prismässigt tycker jag investeringen av PC i Sverige är OK, 1200kr för 108W eller 8100 lumen fördelat på tre ramper. Men jag måste hitta rör som jag trivs med.

Annons