Pangea-bakgrund.

#1 - 15 oktober 2006 16:27
Hallå där!
Är det nån som vet var det finns Pangea-bakgrunder att köpa i närheten av Karlskoga????
Jag har sökt och bara hittat en firma i Trelleborg, det måste väl finnas närmare????
#2 - 15 oktober 2006 16:43
Pangea är extremt svåra att få tag i. Officiellt är grossisten i Sverige Eldorado men nästan inga av butikerna som tar från eldorado kan eller vill ta hem Pangea. När jag, efter 15 telefonsamtal, faktiskt fick tag i en butik som hade erfarenhet så talade de om problem med leveranser, långa leveranstider och strul med reklamationer.
#3 - 16 oktober 2006 16:56
Tack så mycket, det är väl därför dom håller så låga priser.
#4 - 16 oktober 2006 19:55
Köpte alldeles nyssen en stor 196cm Rocky4sand från Flodströms .. passade på att ta hem en av varje modul då jag inte hittat dem att få tag i någon stans i hela landet .. www.akvarieshopen.se .. bra pris o leveranstid på ca 1-2 veckor.
#5 - 17 oktober 2006 16:12
Tack så mycket.
Det verkar ju nästan för bra????
Jag har oxå beställt, jag lovar att återkomma om det funkar lika bra för mig.
#6 - 8 november 2006 15:26
Hallå igen. Jag fick min bakgrund på en vecka, den ser helt okej ut tycker jag. Nu är det bara jobbet med filter, värmare och dylikt, några bra förslag???
Jag hade tänkt mig att ha allt på baksidan.
#7 - 9 december 2013 13:20
funka inte gissar vi :)
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 9 december 2013 14:05
Tråden är ju som sagt 7 år gammal;)

Oavsett vilket så gör väl Pangea idag enbart arbeten för stora offentliga akvarier etc. och inte längre bakgrunder till standardakvarier
Christer5
#9 - 9 december 2013 14:08
roxxor.se skrev:
Köpte alldeles nyssen en stor 196cm Rocky4sand från Flodströms .. passade på att ta hem en av varje modul då jag inte hittat dem att få tag i någon stans i hela landet .. www.akvarieshopen.se .. bra pris o leveranstid på ca 1-2 veckor.

Har du erhållit beställningen ännu ?

Annons