palett

#1 - 15 januari 2004 19:06
min hannenosar under honans mage och hon viftar jätte snabbt med hhela kroppen e det nån slags "LEK"?
#2 - 16 januari 2004 12:20
Om du med viftar menar att hon "skakar" som om hon fått el i kroppen så är det lek på G.
#3 - 17 januari 2004 10:25
tack skit gött :D
#4 - 17 januari 2004 15:50
Ja, och min erfarenhet av dem är att om honan får vifta mycket på det viset är hon den mest intresserade parten och då har både lek och yngelvård funkat bäst med mina. Lycka till!
#5 - 17 januari 2004 17:14
gött hoppas det blir barn då men min e mest färgstarka på natten coh när dom äter varför?
#6 - 17 januari 2004 17:49
Fiskar ändrar ofta färg vid humörsvängningar. När dom får mat blir dom kanske glada :-)

Många fiskar ändrar färg vid matning

Mvh

Pontus
#7 - 17 januari 2004 18:03
Ursprungligen skickat av diverman

Fiskar ändrar ofta färg vid humörsvängningar. När dom får mat blir dom kanske glada :-)

Många fiskar ändrar färg vid matning

Mvh

Pontus

okej tack!
#8 - 29 november 2009 18:32
Hej. Jag har ärvt vå palett ciklider av en släkting. jag har haft dem nu i en månad kanske. och honan hon är ju röd under magen. och när hanen närmar sig henne så skakar hon på sig (det är ju lek) men en dag så gömde både honan och hanen sig i en liten grotta och stannnade där i ett dygn. Och när honan kom ut så var hon inte röd om magen längre. Har dom parat sig då?
Ps: det här var ju ett tag sen nu, och jag har inte sett några yngel

Annons