På spåret

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 4 december 2010 10:53
Detta med vinter tycker jag är skit[:(!]
Och det enda positiva med denna årstid är att min favoritTV-program - På spåret - har kört igång igen:D
#2 - 4 december 2010 11:42
och på spåret på tv är det enda tågrelaterade som tar sej fram i vintertider...för vanligt tåg går ju inte
#3 - 4 december 2010 12:50
Hahaha!! Karro det var bra sagt. :D
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 4 december 2010 13:27
....och knappt något flyg heller (vårt flyg hem från semestern var ju t.ex. inställt pga vädret).

Så man får vara nöjd med att sitta inomhus i värmen och titta på "På spåret"
admin
Christian Alfredsson
#5 - 5 december 2010 11:44
Jag tycker det är jättemysigt med vinter, enda årstiden det är okey att sitta framför datorn. Delar dock inte alls din smak när det gäller TV-program.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 5 december 2010 13:56
Nej jag vet att det är för svåra frågor för dig i "På spåret" och däför inte tittar på det programmet utan istället på Dansbandskampen (eller vad det nu heter) för där ställs det inga frågor alls:p

Idag var jag på mitt lager och packade 2 pallar med böcker (en till Holland, och en till Australien). Det var riktig pest eftersom man fick skotta sig fram till dörrarna och sedan dra runt en pallyftare genom snödrivorna. Tacksam för att frugan hjälpte till - man är ju lite extra handikappad nu när man inte får köra bli längre (lagret ligger i andra änden av stan).
Jag hatar snö:mad:

Sedan hade jag trevligt besök idag då Maria Sjöjungfru kom förbi oss på en sväng och samlade upp några lådor med frugans marmelad som hon skulle sälja på jobbet.
Ser fram emot nästa lördag då Västgänget har glöggkalas här hos oss.
#7 - 6 december 2010 17:53
Jag håller helt med dig, Kjell. Vintern är skit och "På spåret" är riktigt bra underhållning. :)
admin
Christian Alfredsson
#8 - 6 december 2010 18:35
Nu förutsätter du saker du inte har koll på. Valet beror inte på frågorna utan på intresse. Hellre idol med familjen än på spåret ensam.
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 6 december 2010 19:10
[QUOTE=admin;bt32828]Nu förutsätter du saker du inte har koll på. Valet beror inte på frågorna utan på intresse. Hellre idol med familjen än på spåret ensam.[/QUOTE]
Nu tycker jag att du har spårat ur:p

Tack för övrigt till muppins som höll sig till mitt spår:d

Annons