Nja, jag körde en del diskus förut och skulle nog inte packa så mycket i ett så litet kar(kompakt).
Jag ser inte belastningen som ett problem utan revirbeteendet om du får ett par, är dom lite större så kan det bli jobbigt för dom övriga.
Sen är jag tveksam till att du får nåt stim-beteende, det blir så mycket fisk i karet så dom ser hopklumpade ut men det blir inget stim.
Jag har själv ett 70h75b100d saltkar, man skapar väldigt enkelt intrycket av att det är mycket fisk medan ett normalt kar sett rätt tomt ut.
Problemet blir dock att revirskapande fiskar tar över så mycket av karet.
Mitt tipps är ett snyggt diskuspar och ett rejält stim rödmunnstetror som stimmar även i akvarium.
Filtervolymen är rätt rejäl så ut de perspektivet skall du inte få problem, såvida du inte matar extrema mängder eller nåt som inte bryts ner lika enkelt som vanlig mat.
Ozon kan ha en lite hämmande effekt på bakterier(filtret), Det är just pga att det är såpass kraftigt/effektivt jämfört med ett UV som jag oftast ser som ren placebo i sötvattenssammanhang(utöver hanteringen av svävalger).
Med detta sagt så är fördelen med UV att du inte kan sabotera karet med det på samma sätt som ozon om du nu vill ha mer teknik ;)
Själv hade jag kopplat in ozon om jag hade en rejäl belastning(odling) och jag hade ozonen på hyllan.
Kan inte säga att jag hade köpt ett...
//NiXoN