[quote=hfh75]:D :D ... Det borde krävas lite mer innan man kallas maffia...;)... Men det är alltså du som är gudmodern...?:p[/quote] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Nä... behöver inte kalla det för maffia, det blir så utrikiskt på nåt vis och internet är ju världsomfattande?!? Fast sedan är ju zoopet svenskt så jag tycker att den korrekta beteckningen borde vara "stim". Nä, jag vill absolut inte utnämna mig till gudmor men däremot som förste surkärring kanske?? Det brukar ju vara jag som surar till först och säger elaka saker. De andra små rara tjejerna är ju lite mer diplomatiska och bra mycket vänare i sitt sätt att uttrycka sig. Själv försöker jag bli så där snäll igen... Har jag lyckats eller?? (Säg ja nu...) Som det stim vi är, bestående av bara honor, med en enda ledarhane, Kjell Aquapappa, så behövs ingen gudmor. Vi delar alla lika i demokratisk anda och låter var och ens egenskaper lysa igenom. Så var inte orolig, det kommer inga fiskhuvuden på kudden. ...Än... :p [/COLOR][/FONT]