Tja!
Alla ni som har lite ovanligare malar kan väll skriva up dom här?
MVH Magnus.
august1996 skrev:zebra Pleco tror jag den kallas oxxå
Ove.P skrev:L46, dvs Hypancistrus zebra brukar annars kallas för zebrapleco.
keen-eyed skrev:Jo jag vet, har ett gäng såna själv. Undrade bara om august1996 menade att hans mal brukade kallas för zebra pleco, för då skrev han väl troligtvis fel L-nummer på sin mal i inlägget innan..
august1996 skrev:ojj satt och läste om zebra pleco när jag menade clown pleco[:-5]
:p:p
keen-eyed skrev::confused: Är du säker på att du skrev rätt L-nummer på din mal? Jag antar att det är din mal du menar är en ckown pleco eller? L164 är iaf en sån här http://www.planetcatfish.com/catelog/species.php?species_id=1399 och jag kan inte se att de kallas för clown pleco..
august1996 skrev:nej var helt borta när jag skrev det ska kolla upp Lnummert:p
L162 var iallafall nära
Hellsson skrev:Snor tråden lite ;) Är på jakt efter L264 om det är någon som har eller vet vart jag kan hitta?
ansjo skrev:Grossisten Imazo brukar ha dessa hemma. Annars får ni åka med ner till Tyskland och Hannover, där ett av besöken troligen blir hos en riktig nice källarlokal som iaf hade dessa hemma förra gången:)!
ansjo skrev:Grossisten Imazo brukar ha dessa hemma. Annars får ni åka med ner till Tyskland och Hannover, där ett av besöken troligen blir hos en riktig nice källarlokal som iaf hade dessa hemma förra gången:)!
Hellsson skrev:Snor tråden lite ;) Är på jakt efter L264 om det är någon som har eller vet vart jag kan hitta?
Hellsson skrev:Är det inte en resa planerad? Har för mig du nämnde något om det!? Vart hittar jag info isf?
Kjell Fohrman skrev:Jodå resan till Hannover är redan planerad och finns med i kalendern på första sidan och man kan också anmäla sig i Zoopetklubbvästtråden där lite info också finns med. Man kan ju där också fråga om det är något du undrar över.