Tyckte du inte mitt svar var utförligt :D Enligt mitt sätt och se det är ditt 220 kar redan fullt, därför tycker jag inte att du skall ha i fler arter oavsett vilken.
Men du får ta och pingla din kusin och förklara att nu är lånet över. I det karet passar dom kanon som eriahl säger.
Om du nu ställer frågor så får du ju lyssna på svaren. Tror att de flesta tröttnar på att svara när du inte bryr dig om vad de säger.
Personligen tycker inte jag du verkar va redo för att ha varken Oscar eller Discus.
Kanske fortfarande tror inte de men skadar ju inte att fråga lr????
nej men du frågar ju om det går, sen säger alla nej, då svarar du jag ska köpa det eller diskus... då betyder det väl att du egentligen inte bryr dig om vad andra delar med sig? eller?
Klart att jag lyssnar på svaren,Diskus har jag iaf slåt ur världen tycker dom är alldeles för svåra oscar blir stora som björnar å behöver mitt 920l kar.Å nu ska jag ringa till min kusin å säga att jag ska ha mitt kar.
Hej,,,tillbaka igen har inga bra nyheter kan jag säga!!!Mitt kära 920l står inne hos en glasmästare på lagning!Dom flyttar till ett annat hus å dom som bärde akvariumet tappade i trappen så alla glasrutor gick sönder så jag är måtligt arg nu!!!
En sak som är väldigt säker är att jag Aldrig aldrig mer kommer låna ut ett kar men iofs man får ju ett helt om silikonat akvarium gratis men de är ändå fruktansvärt ireterrande
jag tycker att du inte riktigt tänker efter riktigt när du köper dina fiskar......jag förmodar att du kanske inte har läst om påfågelcikliderna innan du skapade detta inlägg:confused: .........varför inte bara ha de dessa fiskar som du har nu och eller så får du helt enkelt skaffa flera kar!.....eller vänta på ditt 920