Orsak och verkan!

#1 - 12 mars 2007 17:35
Tjolahopp alla spioner!!!:D

"Vadå orsak och verkan?" tänker ni. Tja, jag har ju fått lite skäll (Hej Lenmar!:D ) för att jag inte skrivit i dagboken på ett bra tag, så därför kommer ett litet inlägg här och nu!:)

Fiskfronten: Inte mycket att dela med sig av. Fiskarna simmar runt, äter, ynglar av sig. Jag tar inte reda på yngel just nu, de går återgår s.a.s. till kretsloppet direkt. (Från "mamma-mun" till.....ja, andras mun ni vet.:rolleyes: )
Är nere i en liten dal med intresset nu, men inget värre än att firrarna fortfarande har det relativt bra!;)

"Övrigt-fronten";) : Läget är under full kontroll. Hade ett försenat födelsekalas med inbyggd Melodifestival-tittning. Försökte utan pardon mata min svulstiga yngre-medelålders-kropp med Heineken i en aldrig sinande ström, allt för att motverka alla intryck av ljud och bild från redan nämnda festival. Men icke sa Nicke: Där satt man med en flottig näve djupt nersänkt i en chipspåse (Sourcream and Onion...Low Fat!?:confused: *mummel*..måste ta en diskussion med hustrun om dessa konstiga ideér!![:o] ) och en öl i den andra handen och hejade på allt utom The Ark. Inte just för att alla var så jäkla bra, utan just för att det var The Ark!!:rolleyes: Tycker hursomhelst att Magnus Carlssons låt ändå var bäst av allihopa!! Nåja, hursomhelst så var det en mycket trevlig kväll! Söndagsmorgonen började med att mina barn självklart kom ihåg att pappa under kvällen lovat dom att spela Monopol ASAP på Söndagsmorgonen!![B)] Men det gick bra, jag vann!!![:-68]

Det var nog allt för denna gång, förhoppningsvis så dröjer det inte lika länge till nästa gång!! (Då får ni skälla lite!!;) )

Tjipp-tjopp, snöglopp!!
#2 - 12 mars 2007 20:06
Ja, tänk vad de hittar på "lowfat" chips.. :D Och många går på den!! :D Jag håller mig till chokladen.. 70% kakao är ju nyttigt. :D
#3 - 12 mars 2007 20:40
Tack så förskräckligt mycket! Alla livstecken är av godo! :D
#4 - 12 mars 2007 23:32
Varför hatar alla The Ark? Jag har nog aldrig hört dom förut men den här var väl inte så illa?
#5 - 13 mars 2007 17:49
Det är nog inte så att alla hatar The Ark utan man hatar Ola Salo
#6 - 14 mars 2007 16:00
Guy: Möjligen kan det vara så!!!;)

Annons