Ordentligt uppvaknande!

#1 - 16 april 2005 21:44
Hejsan!

Ville bara berätta om mitt trevliga uppvaknande i morse. Jag skulle alltså ta och ge firrarna lite mat och var ganska nyvaken, upptäckte till min förskräckelse en grön rand längs hela främre långsidan och blev alldelens förskräckt, förstod inte vad det kunde vara. Började studera randen lite närmre och upptäckte även en hel del röda ränder som gick lite kors och tvärs, det var alltså min 3 åriga son som hade varit framme och dekorerat akvariet med sina pennor, gissa om jag var glad. Han skämdes en del när jag konfronterade honom för han vet ju att det enda stället man får rita på med pennor är ju på papper, hursomhelst så fick han en trasa och fick allt lov att hjälpa till att tvätta bort sitt konstverkt.
#2 - 16 april 2005 21:50
Vänta bara, om tio år är det sprayburkar som gäller och då räcker det inte med en trasa[:-82].......:D
#3 - 16 april 2005 21:57
som sagt barn kan hitta på vad som helst. För ett år sedan totalrenoverade vi övanvåningen där vi nu har tv-rum och barnen har varsett rum. Efter ett tag såg vi att Andreas hade skrivit ett A på tapeten utanför sitt rum. Vi blev lite (läs mycket) sura och frågade varför han hade gjort så (han var ändå 6 år). han svarde ja, så nu vet ni ju att detta är mitt rum.....vad säger man då???
#4 - 16 april 2005 22:18
Mina föräldrar skulle tapetsera om i köket när jag var treårsåldern och de lät mig vara med och riva bort de gamla tapeterna, de ångrade sig nog när de kom in i det nytapetserade köket senare, jag tyckte nämligen att jag var duktig som hjälpte till att riva loss även de nya =) Som tur var så hade jag inte hunnit ställa till det alltför mycket...
#5 - 16 april 2005 22:29
Ja, så är det att vara barn och att ha barn. De hade sagt att du skulle riva tapeter och du gjorde ju som de sa....
#6 - 16 april 2005 22:31
Barn tänker mer logiskt, detta är mitt rum och här skriver jag ett A. Det skulle bli fint men vackra streck på akvariet, den son ritade säkert vatten som rann kors och tvärs...
#7 - 17 april 2005 21:22
Jaa, mycket möjligt, jag var så upprörd så jag tänkte faktiskt aldrig på att fråga vad han hade ritat, MEN han har dock lovat att aldrig mer rita på akvariet, jag håller tummarna för att han håller det , och jag hoppas verkligen att han inte kommer på något annat ställe som behöver piffas upp istället för akvariet
#8 - 20 april 2005 06:34
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=Blue]
Jag hade för ovana att under natten då jag sov [:-89] [:-89] så pillade jag loss tapeten vid min säng.
Det var en skarv som gick ner precis där, så hela sängen kunde vara fylld med små tapetbitar på morgonen då jag vaknade.
Vet inte hur eller verför jag gjorde det, men gjorde det gjorde jag !! :p [/COLOR][/SIZE][/FONT]

Annons