Onödiga svar

#1 - 18 augusti 2002 16:18
Jag tycker att när man svarar bör man ha något att tillägga och inte svara enligt nedanstående exempel:
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote> jo jätte häftigt <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote> jasså <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>ok <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Det är helt onödigt att komma med sådana kommentarer. Det skapar bara iritation och det kommer att sluta med att man inte läser några inlägg från den författaren.

Hälsningar

Guy

#2 - 18 augusti 2002 16:49
jag har oxå reagerat precis som dig Guy , likaså har jag sett ett flertal liknande , där någon stackars själ har problem och som svar,, får ursäkta idiot kommentarer som tex " jag kan inget om det där!!" Men idag såg jag vad jag tycker iaf ett klart övertramp under malar "vilken fisk?? hälnsingar Niclas

"I glada vänners sällskap är även vatten en god dryck!"
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 19 augusti 2002 07:10
Hej,
De senaste dagarna har en person skriver ett antal onödiga inlägg. De värsta av dessa har jag plockat bort när jag sett dem och jag har också påpekat för personen ifråga att de inte hör hemma här i forumet.
Akvaristiska hälsningar
Kjell

#4 - 19 augusti 2002 07:16
Tack Kjell!!
Jag har messat personen men utan respons ,, så det funkar nog bättre när du säger till pappa-aqua!!// niclas

#5 - 20 augusti 2002 15:42
Fast om man laggt in en fråga och får ett svar så är det helt ok att skriva ett sista inlägg med ett ok. Enligt mig iaf.

#6 - 20 augusti 2002 18:31
Är det inte dags att göra något åt "vi-vet-vem"?
/Hasse
#7 - 20 augusti 2002 18:43
håller med dig hasse jag har lessnat helt på människan ,, jag har mailat honom oxå men tydligen läser han inte mail!!

#8 - 21 augusti 2002 09:35
Jag håller med Netrax, men det hör ju till god ton att på något sätt tala om att man har läst svaret.

Guy

Annons