Olycklig!

#1 - 13 januari 2004 20:44
Jag blev helt bedrövad [:-118] i går kväll när jag såg vad som hade hänt en av mina kamphonor[:-131],hon hade fastnat ikrukans hål[:O],men som tur va att den var av plast,så jag klippte! Loss kom hon o hon har piggnat till sen dess,har haft i lite salt men fatta va ont[:-48] det måste ha gjort! Men jag blir otroligt förvånad att det hade läkt ihop så bra från igår[:-34]!Fiskar verkar ha en enormt läk-kött!(ursäkta att det blev långt)
#2 - 13 januari 2004 21:00
Som tur är så är Kampfiskarna otroligt tåliga när det gäller det mesta..vilken tur att det var av plast, så att du kunde få loss henne..hoppas att hon blir bra snart[:-64]
#3 - 13 januari 2004 21:08
Jaaa det hoppas jag med-stackarn!
#4 - 13 januari 2004 21:13
Jag gav dom mat nu o hon äter med god aptit-pang på rödbetan "ba"[:-30]men hon har ett stort jack på ryggen,vi får väl se vilket håll det går åt..
#5 - 14 januari 2004 17:22
Värre gick det för mig idag :-(. Har just hämtat upp min underbara Dvärgguramihanne [:-146] som fastnat bakom pumpen och kvävts. Han hade munnen fullt öppen stackarn. Helt livlös. [xx(] Han som byggde bo och var så go. Stackars honan. Måste köpa en ny hanne imorgon till henne. Fast inte på Arken i Täby C, där han kom ifrån, för de tar hutlöst betalt för sina firrar.

En ledsen Chrille
#6 - 14 januari 2004 20:27
Va jäkligt![:(!] Stackars fisk alltså![:-118] Kamphonan har piggnat till bra,simmar omkring som om inget hade hänt o jagar bort den andra honan-som vanligt[:-67]-när hon kommer i närheten,så det är ju ett friskhetstecken eller![:)]
#7 - 14 januari 2004 20:32
jag hade en nyckelhålsciklid som blev jagad och fastade i en rot, Satt helt fastkilad den stackaren! Fanns inte mycket för mig att göra!

Nästa dag var den borta, gissningsvis hade min Black Ghost hittat den....
#8 - 15 januari 2004 18:13
Samma sak hände min hane.. jäklar vilket jack det blir.. men jag håller med, idag, en månad efter händelsen ser han hur bra ut som hellst, och det gjorde han redan efter de 2första veckorna..

Han har råkat ut för en del.. hoppat ner på golvet etc..

Så ja, dom är tåliga

Annons