Det är inte lätt att få tag på dom så man vill ju gärna låna andras kontakter. Eller är inte det tillåtet för dig?Ursprungligen skickat av casper
Vad håller vissa här på o yrar om priset för? Bry er inte om det!Håll inte på o misstro allt o lägg er i,om ni inte har något att tillföra,tråden handlade väl inte om pris o att vissa här ska försöka gama sig in på köp hos hans kompis??
H.zebra är väl inte en av dom lättaste att odla,vad jag hört,men lycka till.
Det är inte lätt att få tag på dom så man vill ju gärna låna andras kontakter. Eller är inte det tillåtet för dig?Ursprungligen skickat av Marie J
[quote]Ursprungligen skickat av casper
Vad håller vissa här på o yrar om priset för? Bry er inte om det!Håll inte på o misstro allt o lägg er i,om ni inte har något att tillföra,tråden handlade väl inte om pris o att vissa här ska försöka gama sig in på köp hos hans kompis??
Ursprungligen skickat av casper
Ursprungligen skickat av Holmby
Handlade denna tråd om priser?...
Det kan vara möjligt att det är gamla fiskar han köper därav priset
Ursprungligen skickat av petnym
Handlade denna tråd om priser?...
Det kan vara möjligt att det är gamla fiskar han köper därav priset
Ursprungligen skickat av lenis3
vafan vad otrevliga ni är! om 90% av rutinerade zoopetare säger att 150:- är nästintill orealistiskt billigt för malen är det väl inte så konstigt att dessa vill veta lite mer om fisken. t ex var man kan köpa den.
Ursprungligen skickat av Qwerty
men dom "rutinerade" har svårt och tro att det är sant ?
Ursprungligen skickat av Marie J
Casper jag tycker det verkar som om du vill irritera oss andra.
Men det är ju som sagt var bara min uppfattning.
Arga katter får rivet skinn...
Ursprungligen skickat av Qwerty
.. OCH DU marie eller vad du hette tror nog inte att du åker över halva sverige för en mal du får betala CA 500 bensin pengar
Ja det gör vi! Vi tar den snabba Mazdan och tar ett zoopetrace dit innan jul! Här ska handlas =)Ursprungligen skickat av Edlund
Jävla tjöt.Marie j: vi åker ner till danmark snart lr vad säger du ? =)
Kjell har du några tips ???