Fogat klart tegelväggen som ni ser på bilden här. Nu är det bara att olja in den så att den inte dammar samt att den få lite glans.
Spottarna är äntligen inkopplade, jäkligt nöjd med resultatet. Detta trots att chefen för företaget som tillverkar dom sa att dom inte skulle ge bra ljus för att dom var till för inbyggnad i hyllor mm. Ironiskt nog var det deras<kundtjänst som sa hur många vi skulle behöva i detta rum. Släpte i några fiskar igår utav dom jag hade i yngelkaret. min chokladmal som jag kallar wonka för att han är väldigt skygg och choklad i namnet. Har jag varit tvungen att ta kort på, då jag inte såg varken honom eller dom 2 amano räkorna jag släppte ner i karet på över ett år. Så antar att det blir samma denna gången så jag får nöja mig med bilden på Wonka. Det jag har haft i 250l som åker över i det stora är några tetror en Praktbotia. Ett ancistrus par med yngel samt några olika plectosar, en amano räka, 2 långsträkta pansarmalar. Så inte mycket som kommer att synas innan inköps dags nästa löning. Igentligen sugen på att slänga uta alla malar och köpa ett antal av någon anorlunda pleco att försöka få yngel på. Kanske öka på Toplånet på huset så man får råd med ett gäng zebra pleco :-). Har några växter om följer med också men jag har aldrig fått riktig fart på växter i det stora så dom kommer nog inte förbli lika fina.