nejnejnejnejnejnejnejnejejenjenejnennejjj!!
sluta nu för fan! tvinga inte en vuxen man att gråta!
du bor i thailand och vill ha ciklider!!?? Rockor, cichla, dats, asiat-aros! om du inte överväger det kommer jag ner och hjälper dig att starta upp ett hockey/curlinglag också.. ungefär samma sak.. har hört att sommarsäsongen är grym där nere..
Ärligt talat så har jag väl inte bestämt mig för vad för sorts fisk jag ska ha ännu, vill att fiskarna ska ha mycket färger och bli max 15-20 cm, vill även ha lite udda sorter som går ihop med varandra.
Kommer även att vara bortrest i mellanåt men det bör väl fungera med en foderapparat antar jag?
Va och kollade på rejäla halvmeters fiskar här, klart coola, men vill ha mer än typ 2 firrar i akvariet, såg även coola rockor som jag är intresserad av, tänkte åka in till bangkok och kolla på chatuchak marknaden efter nyår, dom har ett enormt utbud där, ska ta lite bilder o posta här efter jag varit där.
Skall även få prisförslag idag angående byggandet av akvariet, han som va här igår påstod att man bör byta ut frigoliten under akvariet ca 1 gång per år stämmer det?
Cichla fiskarna som du nämde verkar fina, men verkar även va rätt aggressiva.
Visst spelas det hockey i bangkok, men du behöver inte besvära dig med det ;=)