Nytt foder till alla discusägare!

#1 - 13 december 2004 15:25
Hoho

Testade idag att slänga ner små falukorv bitar i mitt 540L med discus och altum. Dom fega altumarna ble skrajja men discusarna högg direkt, antagligen för att dom trodde det var hjärtmix, men åt det gjorde dom. Det här kanske man skulle testa en lite längre tid och se vad resultatet blir... Det är iallafall billigt!

Mvh Simon
#2 - 13 december 2004 15:29
Ingen bra ide....
har du kollat vad de finns i en falukorv? Jag tror inte de blir billigt utan väldigt dyrt.[:-132]
http://www.scan.se/sortiment_visa.asp?prodId=6200&Cat=16
#3 - 13 december 2004 15:31
Ganska fet mat det där. Tror nog du ska undersöka innehåll innan du ropar hej.
#4 - 13 december 2004 15:40
Ser igen nackdel med fet mat. Bara man orkar byta vatten åt dom oftare. Kolla vad hjärta innehåller. Men nej, jag tänker inte mata mina med falukorv mer, det var mest roligt att se vad som hände.
#5 - 13 december 2004 15:48
Kolla in filmen "Super Size Me" så kanske du med får ett bätre liv på köpet ;)
#6 - 5 januari 2005 17:12
Ok?

......
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 5 januari 2005 17:59
[QUOTE=simosaurus]Hoho

Testade idag att slänga ner små falukorv bitar i mitt 540L med discus och altum. Dom fega altumarna ble skrajja men discusarna högg direkt, antagligen för att dom trodde det var hjärtmix, men åt det gjorde dom. Det här kanske man skulle testa en lite längre tid och se vad resultatet blir... Det är iallafall billigt!

Mvh Simon[/QUOTE]Och det vet ju alla att det foder som man gillar bäst är det som är nyttigast också:rolleyes:
#8 - 5 januari 2005 18:28
Man blir iaf lyckligast av det som är godast (min teori) :D *haha*

Annons